Na konferencji Emetrics Summit w San Francisco poinformowano o wprowadzeniu zmian do Google Analytics
Zmiana i nowa wersja będzie stopniowo włączana kolejnym użytkownikom i ma potrwać kilka tygodni. W nowej wersji Google Analytics narzędzia zmienia się tylko interfejs dane zebrane do tej pory będą nadal dostępne.
Nowości to:
– wysyłania raportów e-mailem
– eksport raportów do formatu PDF
– spersolizowana strona raportów – Custom Dashboard na której użytkownik będzie mógł umieścić te dane, które interesują go najbardziej
– większa integracja geotargeting
Według Google aktualizacja jest konieczna, bo narzędzia do monitorowania ruchu na stronach internetowych nie mają już charakteru niszowego.
Google udostępniło strony pomocy:
– opis nowych funkcji
– FAQ
– demo
masz rację że to już nie nisza, wiele polskich statystyk 7point.pl czy darmowych jest o wiele atrakcyjniejszych od angielskich statystyk GA Szkoda że na konferencji nie zapowiedziano nowych wersji językowych…