Nokaut – nowa por�wnywarka cen produkt�w i us�ug – ma wystartowa� w ci�gu kilku tygodni. Rozpocz�a si� ju� rejestracja sklep�w zainteresowanych wsp�prac�. Nie tylko polskich. Wsp�prac� z Nokaut zainteresowa� si� gracz, kt�ry „zalicza si� do �cis�ej czo��wki �wiatowego handlu elektronicznego”. Nokaut ma by� platform� drugiej generacji, opart� na filozofii Web 2.0. O szczeg�ach opowiada Micha� Jask�lski, szef dzia�u IT.
Tak rozpocze�a kr�tk� zapowied� reklamow� nowej por�wnywarki cen Magdalena G�rak.
Ju� pisa�em o nokaut i tym �e tw�rcy tej wyszukiwarki tworzyli doorway pages na potrzeby bankier.pl.
Pora si� teraz zastanowi� co zaprezentuje nokaut – czy zn�w spam w najgorszym wydaniu?
Z wywiadu:
, chcemy ogarn�� ca�o�� polskiego rynku e-commerce, cho� na pocz�tku skupiamy si� na tych produktach, kt�re ciesz� si� najwi�kszym zainteresowaniem – od p�yt czy ksi��ek po sprz�t RTV..
a� strach si� ba� co to b�dzie
dalej :
po pierwsze dostarczymy polskim sprzedawcom internetowym wartki strumie� odwiedzaj�cych
– no to akurat rzeczywi�cie wygl�da jakby nokaut mia� wygenerowa� traffic ze sztucznych stron tworzonych na potrzeby wyszukiwarki.
nie wspomn� o
Tak samo jak do�wiadczenie w zakresie marketingu czy technologii. Skuteczne SEO nie opiera si� na magicznych sztuczkach i wymaga koordynacji wielu dzia�a�: konkretnego zaprojektowania struktury serwisu, efektywnych sposob�w prezentacji tre�ci, wykorzystania si�y „d�ugiego ogona” i budowania zewn�trznych link�w z wiarygodnych serwis�w. Planujemy podj�cie wszystkich tych dzia�a�.
Czas poka�e. Na razie pozostaje �yczy� powodzenia i sukces�w. Byle bez spamu.
�r�d�o: Nokaut