BIZNES IT i technologie

YieldRiser przejmuje Adexon Programmatic

YieldRiser przejmuje Adexon Programmatic
YieldRiser–międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie– przejmuje Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Od początku marca spółki działają pod szyldem

Data publikacji: 2016-03-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: YieldRiser przejmuje Adexon Programmatic
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

YieldRiser–międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie– przejmuje Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser.

YieldRiser przejmuje Adexon Programmatic BIZNES, IT i technologie - YieldRiser–międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie– przejmuje Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser.

Nowym silniejszym YieldRiser kierują –
Jakub Szczęsny, piastujący wcześniej w spółce stanowisko traffic director oraz Paweł Treściński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Obaj weszli również do zarządu spółki. Szczęsny jest odpowiedzialny za koordynowanie działań optymalizacyjnych oraz za wdrażanie i rozwój nowych technologii. Do zadań Treścińskiego należy natomiast business development,  sprzedaż oraz rozszerzanie portfolio witryn YieldRiser.

W planach spółki na najbliższe miesiące wyraźnie akcentowana jest ekspansja zagraniczna, m.in. na rynek amerykański, kanadyjski i turecki.

Celem YieldRiser jest zwiększanie przychodów z emisji reklam na stronach internetowych Wydawców. Połączenie jego obecnych możliwości  z rozwiązaniem, jakie oferował do tej pory Adexon Programmatic, da nam istotną przewagę na rynku reklamy internetowej – mówi Paweł Treściński.

Jesteśmy przekonani, że połączenie dwóch spółek, a tym samym – technologii, doświadczenia, wiedzy – pozwoli nam osiągać jeszcze lepsze efekty przy optymalizowaniu powierzchni reklamowych – komentuje  Jakub Szczęsny. Będziemy dążyli do tego, aby ta zmiana oznaczała dla Wydawców wzrost przychodów, działający na zasadzie efektu synergii, w którym 1+1=3 – dodaje.

YieldRiser powstał w 2015r., optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie. Firmę tworzy zespół doświadczonych ekspertów obecnych na rynku reklamy internetowej od 1997r. Wielu z nich współtworzyło największe w Polsce sieci reklamowe. Firma oferuje własne rozwiązanie skierowane do wydawców internetowych, dzięki któremu mogą oni zwiększać wyniki sprzedaży swojej powierzchni reklamowej.
Więcej o firmie na www.yieldriser.com

A to już wiesz?  „Negocjatorzy” – aplikacja promująca profilaktykę nowotworową

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
YieldRiser przejmuje Adexon Programmatic BIZNES, IT i technologie - YieldRiser–międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie– przejmuje Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser.
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy