Data publikacji: 13.07.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wygraj zwrot kasy za laptop Samsung serii RC
Kategoria: technologie, media, marketing, reklama
Ruszył konkurs firmy Samsung „Kup i wygraj zwrot kasy”, promujący popularne laptopy serii RC, odznaczające się wyjątkowo twardą obudową i odpornością na zadrapania. Codziennie jedna osoba spośród tych, którzy kupią jeden z wybranych modeli, zarejestrują go na stronie notebook.samsung.pli odpowiedzą na pytanie konkursowe ma szansę wygrać zwrot kosztów zakupu komputera.
Ruszył konkurs firmy Samsung „Kup i wygraj zwrot kasy”, promujący popularne laptopy serii RC, odznaczające się wyjątkowo twardą obudową i odpornością na zadrapania. Codziennie jedna osoba spośród tych, którzy kupią jeden z wybranych modeli, zarejestrują go na stronie notebook.samsung.pli odpowiedzą na pytanie konkursowe ma szansę wygrać zwrot kosztów zakupu komputera.
Konkurs „Kup i wygraj zwrot kasy” obejmuje laptopy serii RC kupione między 1 lipca a 4 września br. Modele objęte promocją to: RC510, RC710, RC720, RC520.
Aby wziąć udział w konkursie należy zarejestrować zakup jednego z objętych promocją laptopów na stronie internetowej notebook.samsung.plw terminie od 11 lipca do 4 września br. oraz udzielić odpowiedzi na pytanie konkursowe. Na zwycięstwo w konkursie mają szansę ci, którzy najciekawiej opiszą wycieczkę, na którą zabraliby swojego notebooka. Zwycięzca jest wybierany codziennie na podstawie nadesłanych danego dnia zgłoszeń.
Konkurs będzie komunikowany poprzez polską stronę firmy Samsung oraz we współpracy z partnerami handlowymi firmy. Za organizację konkursu odpowiada Focus Advantage.
W konkursie można wziąć udział tylko raz, niezależnie od ilości zakupionych sztuk objętych promocją modeli. Maksymalna kwota zwrotu to 2699 zł, przy czym firma Samsung pokrywa koszty podatku od nagrody. Szczegółowy regulamin konkursu jest dostępny na stronie notebook.samsung.pl
Więcej informacji o laptopach Samsung serii RC: http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-prtinters/ultra-mobile-pc/rc-series/index.idx?pagetype=subtype_p2
źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #media, marketing, reklama