BIZNES IT i technologie

Vivid Games będzie wydawał gry innych producentów

Vivid Games będzie wydawał gry innych producentów
Vivid Games uruchomiło autorską platformę publikacji gier zewnętrznych producentów pod nazwą Vivid Games Publishing. To kolejny etap realizacji strategii, który zapewni spółce dynamiczny wzrost skali działalności oraz dywersyfikację portfela

Data publikacji: 2015-11-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vivid Games będzie wydawał gry innych producentów
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

Vivid Games uruchomiło autorską platformę publikacji gier zewnętrznych producentów pod nazwą Vivid Games Publishing. To kolejny etap realizacji strategii, który zapewni spółce dynamiczny wzrost skali działalności oraz dywersyfikację portfela produktów.

Vivid Games będzie wydawał gry innych producentów BIZNES, IT i technologie - Vivid Games uruchomiło autorską platformę publikacji gier zewnętrznych producentów pod nazwą Vivid Games Publishing. To kolejny etap realizacji strategii, który zapewni spółce dynamiczny wzrost skali działalności oraz dywersyfikację portfela produktów.

Vivid Games uruchomiło autorską platformę publikacji gier zewnętrznych producentów pod nazwą Vivid Games Publishing. To kolejny etap realizacji strategii, który zapewni spółce dynamiczny wzrost skali działalności oraz dywersyfikację portfela produktów. Pierwsze tytuły trafią na rynek już w przyszłym roku.

Korzystając z wieloletniego doświadczenia z zakresu produkcji i promocji Vivid Games powołało do życia program umożliwiający zewnętrznym producentom dostęp do rynku, skuteczną promocję i monetyzację, swoich produktów.

„Wydawanie gier mobilnych zewnętrznych producentów jest naturalnym krokiem naszego rozwoju i jednocześnie silnie uzasadnionym biznesowo rozszerzeniem działalności spółki. Notujemy liczne sukcesy związane z publikacją i marketingiem tytułów własnych. Wprowadzenie na rynek kilku takich gier rocznie pomoże nam rozwijać się dużo szybciej.” – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.

W ramach działalności programu, zewnętrzni producenci uzyskają dostęp do autorskich technologii: multi-platformowego silnika rozgrywek wieloosobowych, systemu dostarczania treści jak również wiedzy oraz sprawdzonych rozwiązań z zakresu produkcji, analityki i monetyzacji. Program obejmie również kompleksowe działania promocyjne w kanałach dystrybucji, produkcję materiałów marketingowych, pozyskanie użytkowników, zarządzanie i wsparcie społeczności.

„Poszukujemy gier free-to-play przeznaczonych dla graczy mid-core. Vivid Games jest w stanie zapewnić niezbędne zaplecze jak również zaangażować się w finansowanie. Dzięki temu oraz dzięki możliwości połączenia ze światowej klasy licencjami IP możemy zmultiplikować potencjał sprzedażowy każdego produktu.” – kontynuuje Kościelny.

Więcej informacji o programie Vivid Games Publishing można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej pod adresem publishing.vividgames.com

O Vivid Games

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych producentów najwyższej jakości gier na urządzenia mobilne w Europie. Najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest REAL BOXING™, który trafił do ponad 26 mln odbiorców. W połowie 2014 roku miała miejsce premiera kolejnej dużej marki – Godfire: Rise of Prometheus. W czerwcu 2012 r. Vivid Games S.A. z powodzeniem zadebiutował na rynku NewConnect. W 2014 r. przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 14,9 mln zł (wzrost o 85%), spółka wypracowała 2,7 mln zł zysku netto (wzrost o 268%). Wskaźnik EBITDA wyniósł 3,9 mln zł. Więcej o spółce na: www.vividgames.com.

A to już wiesz?  NVIDIA VR READY - program ułatwiający korzystanie z technologii VR

Kontakt dla mediów:

Remigiusz Kościelny – prezes zarządu,
tel. 52 3215728, [email protected]

Tomasz Muchalski
tel. 504 212 463, [email protected]            

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Vivid Games będzie wydawał gry innych producentów BIZNES, IT i technologie - Vivid Games uruchomiło autorską platformę publikacji gier zewnętrznych producentów pod nazwą Vivid Games Publishing. To kolejny etap realizacji strategii, który zapewni spółce dynamiczny wzrost skali działalności oraz dywersyfikację portfela produktów.
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy