Data publikacji: 2015-12-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Verint doceniony przez Gartnera
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Firma Verint została wyróżniona w nowym raporcie Gartnera „Magic Quadrant for Customer Engagement Center Workforce Optimization”.
Gartner docenia firmę Verint jako lidera pod względem wizji i jej realizacji w nowym raporcie „Magic Quadrant for Customer Engagement Center Workforce Optimization”
Firma Verint została wyróżniona jako lider w dziedzinie optymalizacji pracy zasobów ludzkich w centrach budowania zaangażowania klientów już ósmy rok z rzędu
Firma Verint® Systems uzyskała najwyższą klasyfikację ogólną za kompletność swojej wizji i umiejętność jej realizacji w nowym raporcie pt. „Magic Quadrant for Customer Engagement Center Workforce Optimization”. Zestawienie dotyczy rozwiązań do optymalizacji pracy zasobów ludzkich w centrach budowania zaangażowania klientów, przygotowane zostało przez firmę badawczo-konsultingową Gartner Inc.* To już ósmy rok z rzędu, Verint został zaliczony do grupy liderów w raporcie „Magic Quadrant”.
Gartner co roku ocenia dostępne na rynku technologie do optymalizacji pracy zasobów ludzkich (workforce optimization — WFO) i przypisuje producentów do jednego z czterech kwadrantów. Zdaniem analityków liderzy „oferują rozwiązania WFO o zróżnicowanej funkcjonalności, które można wdrażać i obsługiwać na całym świecie. Ich oprogramowanie jest odpowiednie dla przedsiębiorstw o dowolnej wielkości i złożoności, obejmuje też wiele sektorów rynkowych. Liderzy generują solidne przychody i mogą bez trudu dostarczyć referencje od kolejnych klientów”1.
W nowym raporcie za rok 2015, który opublikowano 8 grudnia, kilkunastu dostawców oceniono pod kątem dwóch kluczowych aspektów — „kompletności wizji” i „umiejętności jej realizacji” — przy użyciu 15 różnych kryteriów. Kompletność wizji obejmuje takie kryteria jak znajomość rynku, strategia rynkowa i handlowa oraz strategia w dziedzinie asortymentu produktów, model biznesowy, strategia branżowa i geograficzna, a także innowacyjność. Umiejętność realizacji wizji uwzględnia ocenę produktów/usług, ogólną rentowność, wyniki sprzedaży i ceny, szybkość reakcji na zmiany rynkowe, osiągnięcia, realizację strategii marketingowej, obsługę klienta i działalność operacyjną2.
Zgodnie z definicją firmy Gartner najważniejsze domeny funkcjonalne WFO to „planowanie strategiczne, rekrutacja, zarządzanie zasobami ludzkimi (w tym optymalizacja w ramach dnia pracy), rejestrowanie rozmów z klientami i zarządzanie jakością, coaching i e-learning, zarządzanie wydajnością pracowników, przeprowadzanie ankiet (skoncentrowane na pozyskiwaniu informacji operacyjnych i dotyczących wydajności personelu) oraz analiza interakcji (analiza nagrań dźwiękowych i tekstów w połączeniu z analizą ekranów, wykrywaniem emocji i powiązanych danych operacyjnych związanych z kontaktem)”3.
„W miarę dojrzewania rynku, kładziemy coraz większy nacisk na integrację i ujednolicanie rozwiązań oraz liczbę klientów korzystających z całego pakietu WFO (w tym klientów referencyjnych)” — zauważają Jim Davies i Sorell Slaymaker, autorzy raportu i dyrektorzy ds. badań w firmie Gartner. „Coraz ważniejsze stają się też wielokanałowe centra budowania zaangażowania klientów”4.
„Bardzo się cieszymy z zaliczenia firmy Verint do grona liderów w dziedzinie wizji i umiejętności jej realizacji w tegorocznym raporcie ‘Magic Quadrant for Customer Engagement Center Workforce Optimization’” — powiedział Elan Moriah, prezes działów Verint Enterprise Intelligence Solutions™ i Verint Video and Situation Intelligence Solutions™. „Pozycja ta potwierdza właściwe ukierunkowanie naszej wizji i ujednoliconego podejścia do WFO jako ważnej części szerokiej platformy rozwiązań do optymalizacji zaangażowania klientów. Uwidacznia też fakt, że jesteśmy w stanie wspierać przedsiębiorstwa w osiąganiu celów i generowaniu lepszych wyników biznesowych”.
*1-4: Raport firmy Gartner zatytułowany „Magic Quadrant for Customer Engagement Center Workforce Optimization”, Jim Davies, Sorell Slaymaker, 8 grudnia 2015 r.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie