Media Contacts wsp�lnie z comScore i Yahoo! opublikowa�o wyniki badania dotycz�cego roli wyszukiwarek internetowych w planowaniu podr�y i zakupie us�ug turystycznych przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych. Monitorowano wyszukania, wizyty na stronach internetowych i zakupy dokonywane online oraz offline na prze�omie 8 tyg. w�r�d tych zainicjowanych w kwietniu 2005.
Na stronie http://www.hospitalitynet.org mo�emy pozna� szczeg�y tego raportu:
<%image(20051012-travel-report.jpg|360|211|Travel Planning )%>
Wynika z niego min
Bardzo ciekawe wnioski p�yn� z analizy cz�stotliwo�ci wyszuka� i klikni��. Osoby, kt�re dokona�y zakupu online generowa�y �rednio 5,4 zapyta� zwi�zanych z podr�ami oraz 7,8 klikni�� w uzyskane wyniki wyszuka� w postaci link�w. W por�wnaniu do nich, osoby, kt�re nie dokona�y zakupu w Internecie, generowa�y odpowiednio 3,4 wyszukania i 5,2 klikni�cia.