Aktualności

Travel Planning

Media Contacts wsp�lnie z comScore i Yahoo! opublikowa�o wyniki badania dotycz�cego roli wyszukiwarek internetowych w planowaniu podr�y i zakupie us�ug turystycznych przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych.

Media Contacts wsp�lnie z comScore i Yahoo! opublikowa�o wyniki badania dotycz�cego roli wyszukiwarek internetowych w planowaniu podr�y i zakupie us�ug turystycznych przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych. Monitorowano wyszukania, wizyty na stronach internetowych i zakupy dokonywane online oraz offline na prze�omie 8 tyg. w�r�d tych zainicjowanych w kwietniu 2005.

Na stronie http://www.hospitalitynet.org mo�emy pozna� szczeg�y tego raportu:

<%image(20051012-travel-report.jpg|360|211|Travel Planning )%>

Wynika z niego min

Bardzo ciekawe wnioski p�yn� z analizy cz�stotliwo�ci wyszuka� i klikni��. Osoby, kt�re dokona�y zakupu online generowa�y �rednio 5,4 zapyta� zwi�zanych z podr�ami oraz 7,8 klikni�� w uzyskane wyniki wyszuka� w postaci link�w. W por�wnaniu do nich, osoby, kt�re nie dokona�y zakupu w Internecie, generowa�y odpowiednio 3,4 wyszukania i 5,2 klikni�cia.

za news.mediarun.pl

Raport mo�na pobra� tu

A to już wiesz?  Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy