BIZNES ekonomia finanse Technologie

TelForceOne rozwija Teletorium – swoją doskonale prosperującą spółkę zależną

Teletorium – ogólnopolska sieć franczyzowa należąca do Grupy TelForceOne – otworzy do końca 2011 roku co najmniej 9 nowych punktów sprzedaży. Tym samym liczba stoisk sprzedażowo-usługowych spółki zwiększy się do 90 punktów handlowych. Salony Teletorium, zlokalizowane w galeriach handlowych na terenie całej Polski, oferują telefony komórkowe i akcesoria GSM. Teletorium stanowi szybko rozwijający się segment działalności Grupy

Data publikacji: 16.09.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TelForceOne rozwija Teletorium – swoją doskonale prosperującą spółkę zależną
Kategoria: technologie, ekonomia, biznes, finanse

Teletorium – ogólnopolska sieć franczyzowa należąca do Grupy TelForceOne – otworzy do końca 2011 roku co najmniej 9 nowych punktów sprzedaży. Tym samym liczba stoisk sprzedażowo-usługowych spółki zwiększy się do 90 punktów handlowych. Salony Teletorium, zlokalizowane w galeriach handlowych na terenie całej Polski, oferują telefony komórkowe i akcesoria GSM. Teletorium stanowi szybko rozwijający się segment działalności Grupy TelForceOne.

Teletorium – ogólnopolska sieć franczyzowa należąca do Grupy TelForceOne – otworzy do końca 2011 roku co najmniej 9 nowych punktów sprzedaży. Tym samym liczba stoisk sprzedażowo-usługowych spółki zwiększy się do 90 punktów handlowych. Salony Teletorium, zlokalizowane w galeriach handlowych na terenie całej Polski, oferują telefony komórkowe i akcesoria GSM. Teletorium stanowi szybko rozwijający się segment działalności Grupy TelForceOne.

Od stycznia do września 2011 roku spółka Teletorium otworzyła 8 nowych punktów. W październiku powstanie 7 kolejnych stoisk, a w całym 2011 rok sieć powiększy się łącznie o 17 salonów handlowo-usługowych.

Od początku 2011 roku powiększyliśmy sieć Teletorium o nowe punkty w galeriach handlowych, w takich miastach, jak: Wrocław, Kłodzko, Opole, Głogów, Łódź oraz Warszawa. Kolejne stanowiska zamierzamy otworzyć m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Częstochowie. Dynamika z jaką rozwija się Teletorium pokazuje, że jest to spółka w bardzo dobrej kondycji finansowej – powiedział Wiesław Żywicki, Prezes Zarządu Spółki TelForceOne.

Teletorium to sieć punktów, w których prowadzona jest sprzedaż i skup telefonów komórkowych oraz sprzedaż akcesoriów GSM. Salony Teletorium oferują także usługi serwisowe. Spółka działa od 2004 roku, a od roku 2008 jest siecią franczyzową.

źródło: Biuro Prasowe TelForceOne S.A.
Załączniki:
TelForceOne rozwija Teletorium – swoją doskonale prosperującą spółkę zależną technologie, ekonomia, biznes, finanse - Teletorium – ogólnopolska sieć franczyzowa należąca do Grupy TelForceOne – otworzy do końca 2011 roku co najmniej 9 nowych punktów sprzedaży. Tym samym liczba stoisk sprzedażowo-usługowych spółki zwiększy się do 90 punktów handlowych. Salony Teletorium, zlokalizowane w galeriach handlowych na terenie całej Polski, oferują telefony komórkowe i akcesoria GSM. Teletorium stanowi szybko rozwijający się segment działalności Grupy TelForceOne.
Hashtagi: #technologie #ekonomia, biznes, finanse

A to już wiesz?  Kobiety napędzają rynek smartfonów

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy