Data publikacji: 2016-07-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Światowy lider wśród porównywarek ofert hotelowych zwiększa aktywność w Polsce
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
11 lipca na kanałach telewizyjnych TVN i Polsat oraz wybranych kanałach tematycznych HotelsCombined.pl wystartuje z emisją spotów reklamowych.

„Warszawa, 12 lipca, 2016”
HotelsCombined startuje z kampanią reklamową na kanałach telewizyjnych TVN i Polsat oraz wybranych kanałach tematycznych.
HotelsCombined odnotowuje z roku na rok większe zainteresowanie na rynku polskim. Polacy coraz cześciej korzystają z narzędzi online do planownia podróży i doceniają HotelsCombined.
Konsekwencją lokalizacji i optymalizacji serwisu dla użytkownika z rynku polskiego jest zintensyfikowanie działań marketingowych i budowanie wizerunku marki w Polsce, powiedział Łukasz Michta, Manager HotelsCombined na kraje Europy Środkowej i kraje Bałtyckie.
HotelsCombined wyemituje 15s spot "MaxZilla"-http://bit.ly/PL_MaxZilla, z Max-me, który jest symbolem strony internetowej oraz kojarzy się z wypoczynkiem i dobrym snem.
O HotelsCombined:
HotelsCombined to światowy lider w wyszukiwaniu i porównywaniu ofert hotelowych. Serwis jednocześnie przeszukuje wszystkie najlepsze serwisy rezerwacyjne w poszukiwaniu najlepszej możliwej oferty. Każdego roku z serwisu korzysta ponad 300 mln użytkowników ze 120 000 mejsc na świecie. HotelsCombined jest dostępny w 42 wersjach językowych, przeszukuje ponad 2 mln ofert hotelowych i dostarcza ceny w 120 walutach. W latach 2013, 2014, 2015 serwis HotelsCombined był nagradzany przez World Travel Award jako najlepsza porównywarka ofert hotelowych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie