handel Internet

Sprzedaż w kanałach tradycyjnych vs. online na rynku technicznych dóbr konsumpcyjnych w Europie

Sprzedaż w kanałach tradycyjnych vs. online na rynku technicznych dóbr konsumpcyjnych w Europie
Warszawa, 29 czerwca 2016 r. – Który z europejskich rynków ma największy potencjał sprzedaży online produktów z tej kategorii? Poniższa infografika prezentuje najnowsze dane z panelu GfK Point of Sales Tracking – zarówno online, jaki i

Data publikacji: 29.06.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sprzedaż w kanałach tradycyjnych vs. online na rynku technicznych dóbr konsumpcyjnych w Europie
Kategoria: handel, internet

Warszawa, 29 czerwca 2016 r. – Który z europejskich rynków ma największy potencjał sprzedaży online produktów z tej kategorii? Poniższa infografika prezentuje najnowsze dane z panelu GfK Point of Sales Tracking – zarówno online, jaki i offline.

Warszawa, 29 czerwca 2016 r. – Który z europejskich rynków ma największy potencjał sprzedaży online produktów z tej kategorii? Poniższa infografika prezentuje najnowsze dane z panelu GfK Point of Sales Tracking – zarówno online, jaki i offline.

Informacje o badaniu
Badanie GfK Point of Sales Tracking przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2015 (jeśli nie wskazano inaczej). Uwzględniono 18 krajów oraz wartość sprzedaży wyrażoną w %.

Więcej informacji na temat analiz Future of Retail.

źródło: Biuro Prasowe GfK Polonia
Załączniki:
Sprzedaż w kanałach tradycyjnych vs. online na rynku technicznych dóbr konsumpcyjnych w Europie handel, internet - Warszawa, 29 czerwca 2016 r. – Który z europejskich rynków ma największy potencjał sprzedaży online produktów z tej kategorii? Poniższa infografika prezentuje najnowsze dane z panelu GfK Point of Sales Tracking – zarówno online, jaki i offline.
Hashtagi: #handel #internet

A to już wiesz?  Płatności mobilne i wiele innych funkcji w nowej aplikacji mobilnej mBanku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy