BIZNES

Sindbad wdraża technologię Salesforce, by lepiej obsługiwać pasażerów

Największy przewoźnik autokarowy w Polsce kończy wdrożenie rozwiązań Salesforce. Nowe technologie pozwolą firmie usprawnić komunikację z klientami i poprawić jakość obsługi we wszystkich kanałach sprzedaży biletów i

Data publikacji: 2018-06-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sindbad wdraża technologię Salesforce, by lepiej obsługiwać pasażerów
Kategoria: BIZNES,

Największy przewoźnik autokarowy w Polsce kończy wdrożenie rozwiązań Salesforce. Nowe technologie pozwolą firmie usprawnić komunikację z klientami i poprawić jakość obsługi we wszystkich kanałach sprzedaży biletów i usług.

Sindbad wdraża technologię Salesforce, by lepiej obsługiwać pasażerów BIZNES, - Największy przewoźnik autokarowy w Polsce kończy wdrożenie rozwiązań Salesforce. Nowe technologie pozwolą firmie usprawnić komunikację z klientami i poprawić jakość obsługi we wszystkich kanałach sprzedaży biletów i usług.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Sindbad wdraża technologię Salesforce, by lepiej obsługiwać pasażerów BIZNES, - Największy przewoźnik autokarowy w Polsce kończy wdrożenie rozwiązań Salesforce. Nowe technologie pozwolą firmie usprawnić komunikację z klientami i poprawić jakość obsługi we wszystkich kanałach sprzedaży biletów i usług.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy