nowe produkty Technologie usługi

Sharp emotions – Wielka promocja, wielkich telewizorów

Data publikacji: 15.07.2013 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sharp emotions – Wielka promocja, wielkich telewizorów Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie 15 lipca 2013 roku rusza promocja

Data publikacji: 15.07.2013
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sharp emotions – Wielka promocja, wielkich telewizorów
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

15 lipca 2013 roku rusza promocja telewizorów Sharp AQUOS LED – „Dla spragnionych wielkich emocji”. Akcja dedykowana jest telewizorom Sharp o przekątnej ekranu 50’’, 52’’, 60’’, 70’’, 80’’ i 90’’. Dla jej uczestników przewidziano ponad 1200 emocjonujących nagród.

Każdy, kto w czasie trwania promocji zdecyduje się na zakup 50-, 52-, 60-, 70-, 80- lub 90 calowego telewizora Sharp AQUOS LED, ma szansę zdobyć jedną z ponad 1200 nagród. Na zwycięzców czeka 12 jednoosobowych wyjazdów do jednego z największych na świecie parków rozrywki – Ferrari World w Abu Dhabi, 800 zegarków FORERUNNER ® 10 GARMIN dla aktywnych oraz 400 kamer ION AIR PRO dla miłośników sportów ekstremalnych.

Aby zdobyć nagrodę, wystarczy po zakupie telewizora zarejestrować się na stronie www.sharpemotions.eu i napisać, jakie emocje pozwala przeżywać duży telewizor Sharp AQUOS LED.

Rozpoczynająca się w połowie lipca promocja telewizorów Sharp wsparta zostanie kampanią BTL oraz interactive. Kampania internetowa obejmie m.in. portale:

www.onet.pl, www.interia.pl, www.rzeczpospolita.pl, www.parkiet.pl, www.gazeta.pl, www.infor.pl, www.money.pl, www.bankier.pl, www.allegro.pl, www.ceneo.pl, a także portale WOLTERS KLUWER, Polskapresse i Axel Springer oraz Google.

Promocja „Dla spragnionych wielkich emocji“ jest kolejną z szeregu aktywności marketingowych marki wpisującą się w strategię „Big emotions on big screens“. Sharp jako producent telewizorów o dużych ekranach – tj. 50, 60, 70, 80 i 90 cali – wspiera komunikacyjnie tę flagową dla marki grupę produktów. Pierwsze, zakrojone na szeroką skalę działania wokół telewizorów Sharp AQUOS LED o ekranach 50‘‘ i większych prowadzono tuż przed i w trakcie mistrzostw UEFA EURO 2012, których Sharp był jednym ze sponsorów. Kolejna ich odsłona miała miejsce w kwietniu b.r.. Kampania telewizyjna prowadzona była m.in. w kanałach Discovery oraz największych telewizyjnych kanałach tematycznych.

A to już wiesz?  Bazy danych osobowych. Sprawdź, co musisz wiedzieć zanim kupisz bazę

Organizatorem promocji na zlecenie Sharp jest agencja Mediatouch, odpowiedzialna także za przygotowanie layoutów promocyjnych oraz strony internetowej www.sharpemotions.eu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Reprise Media.

Promocja „Dla spragnionych wielkich emocji“ realizowana jest także na Litwie, Ukrainie, Węgrzech, w Słowenii, Rumunii i Czechach. Za jej przeprowadzenie odpowiada oddział Sharp w Polsce.

Szczegóły akcji promocyjnej, lista modeli telewizorów objętych akcją i jej regulamin znajdują się na www.sharpemotions.eu

 

Informacje o firmie Sharp

Firma Sharp jest liderem w badaniach i rozwoju najnowocześniejszych produktów elektronicznych. Oferta elektroniki użytkowej obejmuje telewizory LCD, zestawy audio oraz tzw. białe AGD (np. chłodziarko-zamrażarki i kuchenki mikrofalowe), a także oczyszczacze powietrza. Nowe rozwiązania, takie jak kuchenki Steamwave (kuchenki mikrofalowe z funkcją gotowania na parze 3 w 1, technologia Quattron w telewizorach LCD oraz technologia jonów Plasmacluster używana w urządzeniach AGD, podkreślają innowacyjny profil firmy. Jednym z filarów filozofii firmy Sharp jest poszanowanie środowiska, co odzwierciedla się w sposobie projektowania i wytwarzania wszystkich produktów. Przyjazne dla środowiska surowce, niskie zużycie energii i możliwości recyklingu to dla Sharp priorytety.

źródło: Biuro Prasowe Sharp
Załączniki:
Sharp emotions – Wielka promocja, wielkich telewizorów nowe produkty, usługi, technologie -
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy