BIZNES ekonomia finanse Technologie

SAS liderem raportu: Gartner 2016 Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics

Data publikacji: 07.12.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SAS liderem raportu: Gartner 2016 Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics Kategoria: technologie, ekonomia, biznes, finanse SAS Institute

Data publikacji: 07.12.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SAS liderem raportu: Gartner 2016 Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics
Kategoria: technologie, ekonomia, biznes, finanse

SAS Institute znalazł się w czołówce dostawców w zestawieniu firmy Gartner Research Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics, podsumowującym rynek rozwiązań analitycznych dla marketingu w 2016 roku. SAS oferuje pakiet narzędzi wspierających szeroki zakres technik analitycznych, takich jak: text analytics, optymalizacja, statystyka, prognozowanie, machine learnig i data mining. Rozwiązania SAS dla marketingu pozwalają zarządzać złożonymi relacjami z klientami we wszystkich punktach kontaktu i wspierają efektywną realizację zaawansowanej i wielokanałowej strategii marketingowej w dobie cyfryzacji. 

 Osobiste doświadczenie klienta w obcowaniu z marką w coraz większym stopniu wpływa na jego lojalność. Dlatego działy marketingu muszą zapewnić spójność komunikacji z klientem we wszystkich kanałach kontaktu oraz spersonalizowane podejście do obsługi, adresujące jego indywidualne potrzeby i preferencje. Bez względu na to czy klient przychodzi do sklepu, sprawdza ofertę online lub kontaktuje się poprzez aplikację mobilną, zawsze oczekuje natychmiastowej i adekwatnej reakcji lub oferty.

 SAS zajął najwyższą pozycję w raporcie w kategorii  zdolność do realizacji, a do najsilniejszych stron autorzy raportu zaliczają zaawansowane funkcjonalności rozwiązań SAS w zakresie modelowania predykcyjnego, a także dostosowanie narzędzi do potrzeb zarówno użytkowników biznesowych, specjalistów IT, jak i specjalistów data science.

Platforma SAS®Customer Intelligence pomaga pozyskiwać wiedzę z danych i analiz, aby planować skuteczne strategie i programy, optymalizować wielokanałowe kampanie i relacje z klientami, a w rezultacie zapewniać wzrost przychodów i satysfakcji klientów. Nowe rozwiązanie SAS® Customer Intelligence 360 zapewnia kompletny wgląd we wszystkie dane potrzebne do zoptymalizowania indywidualnej podróży klienta oraz pewność, że uzyskana wiedza jest kompletna i zgodna z prawdą. To pozwala wyjść do klienta z wartościową i zadowalającą ofertą, przy jednoczesnym przestrzeganiu procedur i wytycznych związanych z marką. Rozwiązania SAS Customer Intelligence 360 są w pełni zintegrowane z platformą SAS Customer Intelligence, tworząc kompleksowe środowisko do realizacji  programów marketingowych.  

A to już wiesz?  Haker - to brzmi dumnie

źródło: Biuro Prasowe SAS Institute Sp. z o.o.
Załączniki:
SAS liderem raportu: Gartner 2016 Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics technologie, ekonomia, biznes, finanse -
Hashtagi: #technologie #ekonomia, biznes, finanse

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy