marketing media Reklama Technologie

Samsung wprowadza oficjalną aplikację Chelsea FC dla smartfonów z systemem bada i Android

Data publikacji: 24.02.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Samsung wprowadza oficjalną aplikację Chelsea FC dla smartfonów z systemem bada i Android Kategoria: technologie, media, marketing, reklama

Data publikacji: 24.02.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Samsung wprowadza oficjalną aplikację Chelsea FC dla smartfonów z systemem bada i Android
Kategoria: technologie, media, marketing, reklama

Bezpłatna aplikacja do pobrania wyłącznie w Samsung Apps

Samsung Electronics Co. Ltd., globalny lider w dziedzinie elektroniki użytkowej oraz sponsor klubu piłkarskiego Chelsea, z przyjemnością informuje, że jest już dostępna oficjalna aplikacja Chelsea FC w wersji dla systemów operacyjnych bada i Android.

Aplikacja została opracowana w ramach długofalowego partnerstwa między firmą a klubem piłkarskim Chelsea i oferuje fanom szersze podejście do rozrywki futbolowej.

Bezpłatną aplikację można pobrać w 122 krajach pod adresem www.samsungapps.com, a do maja 2012 r. będzie ona dostępna wyłącznie w usłudze Samsung Apps.

Oficjalna aplikacja Chelsea FC zapewni fanom lepszy dostęp do bieżących informacji i materiałów z meczów rozgrywanych w Barclays Premier League, Pucharze Anglii, Pucharze Ligi Angielskiej oraz Lidze Mistrzów UEFA.

Kluczowe funkcje aplikacji:

Codzienne materiały wideo
Mecze na żywo – komentarz tekstowy, składy drużyn, statystyki i wyniki aktualizowane w czasie rzeczywistym
Imprezy sportowe – z możliwością dodawania imprez bezpośrednio do kalendarza
Wyniki meczów i tabela ligi
Profile graczy
Bieżące informacje i historia klubu
My Chelsea – ulubione treści zgromadzone w jednym miejscu
Tapety i wykresy

Ponadto abonenci Chelsea TV uzyskają ekskluzywny dostęp do najciekawszych momentów meczu, komentarza audio na żywo oraz specjalnych wideoklipów.

Sunny Hwang, wiceprezes i dyrektor ds. globalnego marketingu sportowego w Samsung Electronics, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaoferować oficjalną aplikację Chelsea FC fanom piłki nożnej. Jest to cenna inicjatywa, w ramach której sponsor i klub wspólnie przybliżają fanów do sportu. Wykorzystując swoje inteligentne technologie, Samsung będzie nadal wzbogacał wrażenia fanów i rozniecał ich pasje, co stanowi podstawowy cel naszego sponsoringu”.

Jerry Newman, dyrektor ds. marketingu cyfrowego i relacji z klientami w Chelsea Football Club, powiedział: „Chelsea FC i Samsung wciąż wyznaczają nowe standardy sponsoringu sportowego. Opracowywanie platform, które pozwalają zacieśnić relacje z fanami Chelsea na całym świecie, jest zasadniczym elementem naszej strategii, więc bardzo cieszymy się, że Samsung podziela tę wizję”.

A to już wiesz?  Flagowy LG G4 już od dziś w polsce

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.samsungapps.com oraz na stronie Samsung Apps na Facebooku: http://www.facebook.com/SamsungApps.

Samsung i Chelsea FC — informacje

Samsung jest oficjalnym sponsorem Chelsea, klubu angielskiej Premier League, od 2005 roku i przedłużył umowę do końca sezonu 2012/2013. Samsung korzysta z szerokich przywilejów sponsorskich, w tym wyłączności na wszystkie produkty elektroniki użytkowej,  takie jak aparaty cyfrowe, telefony komórkowe i sprzęt informatyczny. Partnerstwo firmy Samsung z Chelsea zdobyło tytuł „Najlepszego sponsoringu zespołu sportowego” w 2007 r. oraz „Najlepszej zintegrowanej kampanii marketingu sportowego” w 2008 r. w prestiżowym konkursie Sports Industry Awards.

Samsung Apps — informacje

Samsung Apps to platforma oferująca różnorodne aplikacje mobilne specjalnie opracowane i wyselekcjonowane pod kątem telefonów komórkowych firmy Samsung. To nowy, mobilny świat firmy Samsung, który oferuje użytkownikom zupełnie nowe doświadczenia.

*Dostępność aplikacji może zależeć od urządzenia i kraju.

źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Samsung wprowadza oficjalną aplikację Chelsea FC dla smartfonów z systemem bada i Android technologie, media, marketing, reklama -
Hashtagi: #technologie #media, marketing, reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy