BIZNES

Salesforce zbadał zachowanie i zakupy online 500 mln klientów

Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online? Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym

Data publikacji: 2019-12-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salesforce zbadał zachowanie i zakupy online 500 mln klientów
Kategoria: BIZNES,

Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online? Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie.

Salesforce zbadał zachowanie i zakupy online 500 mln klientów BIZNES, - Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online? Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Salesforce zbadał zachowanie i zakupy online 500 mln klientów BIZNES, - Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online? Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Coraz więcej firm cierpi na tzw. cyberzmęczenie. Przestają ścigać się z hakerami

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy