Data publikacji: 2019-02-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i kanałów cyfrowych oraz przekształca obsługę klienta.
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Baxi Heating Ltd, brytyjski lider rynku inteligentnych i niskoemisyjnych rozwiązań z zakresu ogrzewania i ciepłej wody wybrał IFS Customer Engagement™ (CE) jako oparte na chmurze, wielokanałowe rozwiązanie do obsługi klientów i kompleksowego zarządzania personelem.
Baxi Heating Ltd reprezentuje dziesięć najbardziej znanych i cenionych marek wysoko wydajnych produktów z dziedziny ogrzewania i ciepłej wody w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Każdego dnia Baxi Heating otrzymuje tysiące żądań od swoich klientów, którzy oczekują bezproblemowej komunikacji w różnych kanałach. Aby spełnić oczekiwania klientów, firma musiała scentralizować i zmodernizować swoje centrum obsługi klienta. Dzięki połączeniu CRM z innymi kanałami komunikacji firma może również podnieść wydajność przedstawicieli przy jednoczesnej poprawie jakości obsługi klienta.
Pierwsza faza wdrożenia rozwiązania IFS CE już się zakończyła, a Baxi Heating Ltd korzysta ze zreorganizowanego, wielokanałowego centrum obsługi klienta zapewniającego klientom jednolite doświadczenie w zakresie pomocy telefonicznej i e-mailowej oraz rozbudowane raporty, panele i pulpity. Dotąd firma Baxi musiała stawiać czoło ogromnej liczbie rozbudowanych interaktywnych odpowiedzi głosowych (IVR) i planów przekierowywania połączeń. Dzięki swojemu elastycznemu narzędziu do edycji firma IFS błyskawicznie przełożyła i uprościła tę złożoność, aby umożliwić dotrzymanie ambitnego terminu realizacji projektu. Wspólnie z Teleopti, czołowym dostawcą rozwiązań z zakresu zarządzania personelem, firma IFS dostarczyła kompletne rozwiązanie obejmujące zarówno operatorów, jak i kierownictwo.
Więcej na http://www.erp-view.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie