BIZNES IT i technologie

Rośnie zapotrzebowanie na stałą dostępność. Wyniki Veeam za I kwartał 2016 roku

Rośnie zapotrzebowanie na stałą dostępność. Wyniki Veeam za I kwartał 2016 roku
Cyfrowa transformacja, popyt na usługi DRaaS i stałą dostępność zapewniają firmie Veeam kolejny udany kwartał, w tym wzrost łącznych przychodów z dużych zamówień o 75 proc. rok do

Data publikacji: 2016-04-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rośnie zapotrzebowanie na stałą dostępność. Wyniki Veeam za I kwartał 2016 roku
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

Cyfrowa transformacja, popyt na usługi DRaaS i stałą dostępność zapewniają firmie Veeam kolejny udany kwartał, w tym wzrost łącznych przychodów z dużych zamówień o 75 proc. rok do roku.

Rośnie zapotrzebowanie na stałą dostępność. Wyniki Veeam za I kwartał 2016 roku BIZNES, IT i technologie - Cyfrowa transformacja, popyt na usługi DRaaS i stałą dostępność zapewniają firmie Veeam kolejny udany kwartał, w tym wzrost łącznych przychodów z dużych zamówień o 75 proc. rok do roku.

Firma Veeam® Software, innowacyjny dostawca rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise™), podała dziś wyniki finansowe za I kwartał 2016 roku. W tym okresie jej przychody z zamówień wzrosły o 24 proc. rok do roku, co potwierdza rosnące zapotrzebowanie branży na nieprzerwaną dostępność.

W pierwszym kwartale bieżącego roku Veeam zanotował 75-procentowy wzrost przychodów z dużych zamówień. Sukces ten jasno pokazuje, że przedsiębiorstwa doceniają innowacyjne podejście Veeam do dostarczania rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność oraz wskaźniki czasu i punktu przywracania (RTPO™) na poziomie poniżej 15 minut dla wszystkich aplikacji i danych.

„Backup dogorywa i nic mu już nie pomoże — powiedział Ratmir Timashev, dyrektor generalny Veeam. — Wszyscy potrzebują i dopominają się o dostępność. W niedawnym badaniu 84 proc. dyrektorów IT przyznało, że w ich organizacji występuje deficyt dostępności – rozbieżność między tym, czego domagają się użytkownicy, a tym, co może zapewnić dział IT.[i] Veeam pomaga przedsiębiorstwom rozwiązać ten problem. Nasze wyniki za pierwszy kwartał pokazują, że zapotrzebowanie na rozwiązania Veeam do gwarantowania stałej dostępności dynamicznie się zwiększa, a my możemy oczekiwać podobnego tempa wzrostu w całym 2016 roku”.

„Wiemy, że dostępność jest kluczem do transformacji cyfrowej — powiedział Peter Ruchatz, dyrektor ds. marketingu w firmie Veeam. — Wszystkie organizacje, bez względu na wielkość i branżę, zwracają się w kierunku technologii, aby radykalnie zwiększyć swoją wydajność i zadowolenie klientów. W pędzącym naprzód cyfrowym świecie nie ma miejsca na samozadowolenie ani usprawiedliwienia dla przestojów. Veeam pomaga dyrektorom IT stanąć na czele tych zmian i sprostać wyzwaniom w ich organizacjach”.

A to już wiesz?  Teraz słuchawki, smartwatche i opaski sportowe Huawei dostępne w nowych cenach

Veeam nadal odnotowuje znaczące wzrosty w chmurze, zwłaszcza w miarę nasilania się popytu na usługi usuwania skutków awarii (Disaster Recovery as a Service, DRaaS). W porównaniu z poprzednim rokiem o 82 proc. wzrosła liczba transakcji w świętującym szóstą rocznicę programie Veeam Cloud & Service Provider (VCSP), który oferuje dostawcom usług możliwości zdobycia nowych klientów i zwiększania cyklicznych przychodów. W programie VCSP uczestniczy już ponad 11 200 dostawców usług oraz rozwiązań chmurowych, a wśród nich 1300 partnerów jest licencjonowanych do świadczenia usług Veeam Cloud Connect. Rozwiązanie Veeam Managed Backup Portal dla dostawców usług, które udostępniono w pierwszym kwartale, to kolejny dodatek do szerokiej, chmurowej oferty Veeam. Produkt ten uzupełnia usługę Veeam Cloud Connect, która oferuje kompleksową platformę do dostarczania usług BaaS (Backup-as-a-service) i DRaaS, w ramach sieci usługodawców stworzonej przez Veeam.

W pierwszym kwartale 2016 r. firma odnotowała również następujące osiągnięcia:

193 000 klientów na całym świecie. W pierwszym kwartale 2016 r. Veeam zdobył blisko 11 000 klientów płacących za jego rozwiązania, zgodnie z historyczną średnią, która wynosi około 3500 nowych klientów miesięcznie.
11,1 mln maszyn wirtualnych chronionych przez rozwiązania Veeam.
39 000 członków programu ProPartner na całym świecie. Duży nacisk, jaki Veeam kładzie na kanał sprzedaży, przyciąga nowych resellerów, dostawców usług i partnerów VAR.
Nowe zamówienia na licencje Microsoft Hyper-V. Wzrost o 34 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.
Światowy Dzień Dostępności. W reakcji na rosnące zapotrzebowanie użytkowników na ciągłość biznesową, 30 marca Veeam obchodził drugi Światowy Dzień Dostępności, aby uświadomić klientom, że sam backup już nie wystarczy.

 

Wypowiedzi klientów i partnerów:

„Jest zupełnie oczywiste, że w tym segmencie rynku Veeam oferuje najlepsze oprogramowanie. Mało kto jednak wie, że Veeam stworzył zespół specjalistów sprzedażowych i technicznych, którzy wspierają dostawców usług chmurowych — powiedział Will Baccich, dyrektor generalny Global Data Vault, złotego partnera Veeam w programie Cloud & Service Provider (VCSP). — Ten wysoki stopień wsparcia nie przypomina niczego, z czym mieliśmy do czynienia do tej pory. Veeam pomógł nam szybko rozwinąć działalność DRaaS, jednocześnie zapewniając naszym klientom 100-procentową niezawodność usług”.

A to już wiesz?  Poseidon-3C Thales Alenia Space wybrany dla satelity oceanograficznego SWOT

„Połączyliśmy Veeam Availability Suite i nasze własne zasoby chmurowe, aby stworzyć ReVirt, unikatową usługę ciągłości biznesowej. We współpracy z Veeam możemy zaoferować rozwiązanie, które eliminuje deficyt dostępności, a zarazem sprawia, że na nasz produkt DRaaS mogą sobie pozwolić organizacje każdej wielkości”, powiedział Gregor Frimodt-Møller, dyrektor generalny Any.Cloud, złotego partnera Veeam w programie Cloud & Service Provider (VCSP).

„Veeam oferuje skalowalne rozwiązanie klasy korporacyjnej, które wspiera naszą firmę dziś i będzie wspierać ją w przyszłości, kiedy zdobędziemy więcej klientów — powiedział Lee Marshall, szef działu IT, infrastruktury i operacji w firmie KNEIP, która jest klientem Veeam. — Żadna firma nie chce ryzykować utraty danych. Dzięki Veeam zyskujemy stuprocentową pewność, że nasze kopie zapasowe i repliki są przetestowane i że będzie można je przywrócić”.

 

[i] Veeam Availability Report, 2016, https://go.veeam.com/2016-availability-report-pl.html

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Rośnie zapotrzebowanie na stałą dostępność. Wyniki Veeam za I kwartał 2016 roku BIZNES, IT i technologie - Cyfrowa transformacja, popyt na usługi DRaaS i stałą dostępność zapewniają firmie Veeam kolejny udany kwartał, w tym wzrost łącznych przychodów z dużych zamówień o 75 proc. rok do roku.
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy