Data publikacji: 2013-11-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rośnie popularność Marketing Automation w Polsce
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Już blisko 1000 polskich firm wdrożyło nową technologię marketingową, która monitoruje zachowanie klientów na stronie internetowej i kieruje automatyczne akcje marketingowe.
Już blisko 1000 polskich firm wdrożyło nową technologię marketingową, która monitoruje zachowanie klientów na stronie internetowej i kieruje automatyczne akcje marketingowe. Największym w Polsce producentem tego typu rozwiązań jest SALESmanago, którego w ostatnim czasie wybrały m.in. Komputronik, Travelplanet, Yves Rocher czy Deloitte.
Rynek automatycznego marketingu szacuje się na 3 mld dolarów. Wg amerykańskiej firmy analitycznej Sirius Decisions już ok 20% firm wdrożyło tego typu rozwiązanie, a w 2015 roku z tej technologii będzie korzystać co druga firma.
System marketing automation umożliwia gromadzenie wiedzy o zachowaniu konkretnych osób na stronie WWW oraz budowanie automatycznych personalizowanych procesów marketingowo sprzedażowych.
Największym w Polsce producentem tego typu rozwiązań jest SALESmanago, którego w ostatnim czasie wybrały m.in. Komputronik, Travelplanet, Yves Rocher czy Deloitte.
W Polsce pierwsze rozwiązanie marketing automation, SALESmanago, pojawiło się 2 lata temu. Dzisiaj aktywne konta w systemie posiada ponad 5000 firm a baza przedsiębiorstw zainteresowanych marketing automation liczy ponad 15 tys podmiotów. Największymi firmami korzystającymi z SALESmanago są m.in. Getin Bank, Rainbow Tours, Eurolot, Sizeer i bardzo liczna grupa małych i średnich firm.
– Szacujemy, że w ciągu kolejnych dwóch lat z systemów do automatyzacji marketingu będzie korzystać ok. 20% polskich firm, głównie dlatego że umożliwia podniesienie zwrotu z inwestycji w dotychczasowe rozwiązania informatyczne oraz buduje wartość firmy w procesach marketingowych – mówi Grzegorz Błażewicz, szef i założyciel SALESmanago.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie