Data publikacji: 2015-02-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowa liczba wystawców potwierdziła obecność na targach DISTREE EMEA
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Targi DISTREE EMEA to największe wydarzenie dla uczestników kanału dystrybucji, na którym pojawią się przedstawiciele firm technologicznych oraz podmiotów handlowych prowadzących zarówno sklepy fizyczne, jak i elektroniczne.
Targi DISTREE EMEA to największe wydarzenie dla uczestników kanału dystrybucji, na którym pojawią się przedstawiciele kierownictwa wyższego szczebla z firm technologicznych oraz podmiotów handlowych prowadzących zarówno sklepy fizyczne, jak i elektroniczne. W trakcie targów setki producentów zaprezentują swoje najnowsze produkty największym podmiotom zakupowym w regionie.
PARYŻ, MONAKO – Na targach DISTREE EMEA 2015 pojawi się rekordowa liczba przedstawicieli kierownictwa wyższego szczebla oraz osób odpowiedzialnych za składanie zamówień z największych podmiotów prowadzących sklepy fizyczne i elektroniczne. Targi odbędą się w Monako w dniach 24 – 27 lutego i zapewnią producentom technologii oraz elektroniki użytkowej niepowtarzalną okazję do zorganizowania bezpośrednich spotkań z firmami prowadzącymi fizyczne i elektroniczne placówki handlowe, które szukają nowych dostawców oraz produktów celem rozszerzenia swojej oferty, a także chcą złożyć zamówienia.
„DISTREE EMEA to doskonałe miejsce do nawiązywania kontaktów dla uczestników regionalnego kanału dystrybucji. Jesteśmy zachwyceni dużą liczbą podmiotów prowadzących fizyczne i elektroniczne placówki handlowe, które wysyłają zespoły zakupowe na tegoroczne wydarzenie. Ta frekwencja jest ogromną korzyścią dla producentów uczestniczących w targach, ponieważ zyskują oni w ten sposób doskonałą okazję do szybkiego i wydajnego stworzenia i utrzymania relacji handlowych w rejonie EMEA”, mówi Farouk Hemraj, dyrektor i współzałożyciel DISTREE Events.
Na targach DISTREE EMEA wystawiane są produkty i technologie z branży elektroniki użytkowej przeznaczone dla kanału dystrybucji sprzedaży detalicznej. Wydarzenie pozwala usprawnić kontakty z przedstawicielami branży handlowej oraz nawiązać wzajemne relacje zarówno firmom wschodzącym, jak i największym producentom. Oprócz znanych i sprawdzonych kategorii produktów, takich jak komputery osobiste, tablety oraz smartfony, na targach pojawią się całkowicie nowe rozwiązania, co umożliwia spółkom handlowym odkrycie nowych marek i produktów.
Podczas targów odbędzie się także spotkanie Smart Channels Summit, na którym uczestnicy będą omawiać dalszy rozwój kanału sprzedaży detalicznej, który w przyszłości powinien pozwolić na dostarczenie europejskim klientom powstających rozwiązań domów inteligentnych, urządzeń połączonych oraz Internetu rzeczy. W sesji prowadzonej przez firmę badawczą CONTEXT wezmą udział innowacyjne firmy handlowe, takie jak Lick – francuska sieć koncentrująca się na sprzedaży połączonych obiektów.
Na DISTREE EMEA 2015 zadebiutuje także nowa usługa doradztwa firmy badawczej GfK. Goście targów będą mogli wstępnie zaplanować prywatne spotkania w Klinice GfK w celu omówienia konkretnych problemów lub trendów biznesowych. Zespół GfK poprowadzi także szereg rozmów, prezentacji oraz warsztatów w trakcie targów.
Informacje o DISTREE EVENTS
DISTREE Events specjalizuje się w planowaniu, organizowaniu, przygotowywaniu i obsłudze wydarzeń dla kanałów branż elektroniki konsumenckiej (CE) oraz technologii informacyjno-komunikacyjnej (ICT). DISTREE Events jest firmą z siedzibą w Paryżu i własnością Infopro Digital. Zespół DISTREE Events może pochwalić się ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w organizacji takich wydarzeń, podczas których ugościł łącznie 10 000 przedstawicieli personelu kierowniczego wyższego szczebla ze 160 krajów. DISTREE Events obsługuje cały region EMEA, Azję i Pacyfik oraz Amerykę Łacińską, a filie firmy znajdują się w Paryżu, Dubaju, Moskwie, Londynie, Singapurze i Sao Paulo. Więcej informacji można uzyskać pod adresem www.distree.com lub w serwisie Twitter an @DISTREE_Events
Osoby kontaktowe w firmie DISTREE:
DISTREE Events
Liam McSherry, Marketing Director
+ 33 1 40 33 33 60
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie