BIZNES

Raport Coleman & Parkes – niechciana poczta staje się coraz większym problemem

50 to przeciętna liczba e-maili, przesyłek, wiadomości tekstowych i telefonów, które tygodniowo otrzymuje konsument. Badania zrealizowane na zlecenie Ricoh przez Coleman & Parkes wskazują, że duża część tej komunikacji jest zupełnie nieinteresująca dla

Data publikacji: 2016-03-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport Coleman & Parkes – niechciana poczta staje się coraz większym problemem
Kategoria: BIZNES,

50 to przeciętna liczba e-maili, przesyłek, wiadomości tekstowych i telefonów, które tygodniowo otrzymuje konsument. Badania zrealizowane na zlecenie Ricoh przez Coleman & Parkes wskazują, że duża część tej komunikacji jest zupełnie nieinteresująca dla adresatów.

Raport Coleman & Parkes – niechciana poczta staje się coraz większym problemem BIZNES, - 50 to przeciętna liczba e-maili, przesyłek, wiadomości tekstowych i telefonów, które tygodniowo otrzymuje konsument. Badania zrealizowane na zlecenie Ricoh przez Coleman & Parkes wskazują, że duża część tej komunikacji jest zupełnie nieinteresująca dla adresatów.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Raport Coleman & Parkes – niechciana poczta staje się coraz większym problemem BIZNES, - 50 to przeciętna liczba e-maili, przesyłek, wiadomości tekstowych i telefonów, które tygodniowo otrzymuje konsument. Badania zrealizowane na zlecenie Ricoh przez Coleman & Parkes wskazują, że duża część tej komunikacji jest zupełnie nieinteresująca dla adresatów.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Polscy przedsiębiorcy z dostępem do innowacyjnej usługi SWIFT gpi

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy