BIZNES IT i technologie

Przegląd trendów sprzedażowych według ekspertów z firmy Konftel

Przegląd trendów sprzedażowych według ekspertów z firmy Konftel
Specjaliści od sprzedaży pracujący w firmie Konftel są wyczuleni na oczekiwania rynku i stali się mistrzami w spełnianiu tych oczekiwań. Są oczami i uszami firmy. Obserwują trendy, gonią je lub co częściej się zdarza – tworzą nowe trendy. Co ich zdaniem nas czeka w 2018

Data publikacji: 2018-03-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przegląd trendów sprzedażowych według ekspertów z firmy Konftel
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

Specjaliści od sprzedaży pracujący w firmie Konftel są wyczuleni na oczekiwania rynku i stali się mistrzami w spełnianiu tych oczekiwań. Są oczami i uszami firmy. Obserwują trendy, gonią je lub co częściej się zdarza – tworzą nowe trendy. Co ich zdaniem nas czeka w 2018 roku?

Przegląd trendów sprzedażowych według ekspertów z firmy Konftel BIZNES, IT i technologie - Specjaliści od sprzedaży pracujący w firmie Konftel są wyczuleni na oczekiwania rynku i stali się mistrzami w spełnianiu tych oczekiwań. Są oczami i uszami firmy. Obserwują trendy, gonią je lub co częściej się zdarza – tworzą nowe trendy. Co ich zdaniem nas czeka w 2018 roku?

Specjaliści od sprzedaży pracujący w firmie Konftel są wyczuleni na oczekiwania rynku i stali się mistrzami w spełnianiu tych oczekiwań. Są oczami i uszami firmy. Obserwują trendy, gonią je lub co częściej się zdarza – tworzą nowe trendy. Co ich zdaniem nas czeka w 2018 roku?

Fredrik Hörnkvist: W USA skończył się wyścig o najniższą cenę

– Giganci e-commerce stali się bardzo dużymi graczami, co powoduje zmiany na rynku niemal w każdym aspekcie. My jednak powtarzamy naszym klientom i partnerom, by nie patrzyli jedynie na cenę. Niska cena może czasem pociągnąć za sobą duże koszty i partnerzy, którzy opierają swoją sprzedaż wyłącznie na cenie są bezbronni. Klientowi zależy na minimalizowaniu przestojów, czasem potrzebuje wsparcia i pomocy w doprowadzeniu wszystkiego do ładu. Obserwujemy dziś silne trendy w kierunku wartości dodanej, modelu opartego o serwis i budowanie długotrwałych relacji. Takie podejście bliskie jest również Konftelowi. Dbamy zarówno o naszych partnerów i przyjaciół, jak i o jakość produktu. Stawiamy im wysokie wymagania, czego przykładem może być bezprzewodowy Konftel 300Wx, który stał się wiodącym urządzeniem na rynku rozwiązań konferencyjnych.

Nipun Khanna: W Indiach rządzi sprzedaż lokalna

– Do najbardziej zauważalnych trendów w Indiach należy ciągły rozwój lokalnych sieci retailowych. Wśród kolegów z innych krajów słyszę o przenoszeniu sprzedaży z lokalnych sklepów do e-commerce, ale w Indiach niczego podobnego nie zauważyłem. Nasz rynek jest dość uregulowany i sprzedaż internetowa nie zajmuje na nim dużo miejsca. Z drugiej strony  Konftel 300IPx jest obecnie bardzo popularny w Indiach, ale analogowe modele wciąż są w naszym kraju ważne.

A to już wiesz?  Jak zarobić na rejestracji domen internetowych?

Jeff May: W Wielkiej Brytanii wszystko kręci się wokół współpracy

– Niedawno uczestniczyłem w interesującym panelu dyskusyjnym w Comms Business, który dotyczył tematu znaczenia współpracy dla kanałów sprzedaży. Mam wrażenie, że telefon komórkowy stał się tak ważny w naszym życiu, że będzie musiał wejść również do sal konferencyjnych jako ważne narzędzie pomagające w organizacji spotkań. Odpowiedzieliśmy na te oczekiwania, tworząc Konftel Unite App. To aplikacja, która pozwala w łatwy sposób korzystać z książki telefonicznej i kalendarza w smartfonie przy planowaniu telekonferencji. Nazywamy to One Touch Conferencing. Zauważyłem duże zapotrzebowanie na takie rozwiązania u wielu różnych klientów i partnerów. Myślę, że to ważny krok na drodze do wyeliminowania przeszkód w salach konferencyjnych.

Jörgen Rönnqvist: Kraje nordyckie kochają konferencje hybrydowe

– Kiedy spotykam moich kolegów z całego świata, przekonuję się, że region krajów nordyckich to dojrzały rynek. Mogliśmy obserwować rozwój techniczny w miejscu pracy, który można określić jednocześnie jako szybki i wolny. To samo dotyczy użytkowników – część z nas szybko przyswaja nowe technologie i usługi, podczas gdy innym wygodniej jest używać tego, do czego już przywykli. Odpowiedzią na taki stan rzeczy są konferencje hybrydowe (Hybrid Conferencing). Oferujemy podłączenie USB do laptopa, a jednocześnie obsługę różnych typów linii telefonicznych. Dzięki temu nasze rozwiązanie jest idealne dla wszystkich typów użytkowników w biurze – zarówno tych, którzy szybko adoptują się do zmian, jak i technologicznych konserwatystów.

Simon Chin: Chiny to kraj, w którym rządzi WeChat

– W Chinach obserwujemy, jak WeChat staje się platformą, która zmienia zachowania konsumentów. Możesz zarządzać niemal całym życiem za pomocą jednej aplikacji, a jednak segment B2B nadal pozostaje raczej konserwatywny. Wraz z rozwojem chińskich przedsiębiorstw obserwujemy coraz większe zapotrzebowanie na rozwiązania do sal konferencyjnych. W tak dużym kraju jak nasz, spotkania na odległość są bardzo popularne, a popyt na rozwiązania UC bardzo duży i wzrasta niemal z każdą godziną. Z nadzieją czekam na to, co przyniesie nam 2018, który u nas rozpoczął się 16 lutego, w Chiński Nowy Rok.

A to już wiesz?  Nowość wśród drukarek 3D

O KONTEL

Firma KONTEL jest jednym z największych rodzimych dystrybutorów rozwiązań IT oraz sprzętu audio i wideo, w tym profesjonalnych urządzeń konferencyjnych. Aktualnie portfolio dystrybutora tworzy prawie 30 renomowanych marek, między innymi Plantronics, ClearOne, Konftel, Polycom, Yealink czy Ascom. W ofercie znalazły się także systemy fax-serwerowe, bezprzewodowe słuchawki Bluetooth do różnorodnych zastosowań oraz akcesoria dla graczy. Firma KONTEL to także laureat prestiżowych wyróżnień w branży IT, między innymi Emerging Markets Distributor of the Year 2015, przyznanego przez firmę Plantronics. Więcej na www.kontel.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Przegląd trendów sprzedażowych według ekspertów z firmy Konftel BIZNES, IT i technologie - Specjaliści od sprzedaży pracujący w firmie Konftel są wyczuleni na oczekiwania rynku i stali się mistrzami w spełnianiu tych oczekiwań. Są oczami i uszami firmy. Obserwują trendy, gonią je lub co częściej się zdarza – tworzą nowe trendy. Co ich zdaniem nas czeka w 2018 roku?
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy