Data publikacji: 2014-06-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaj technologię jutra, czyli Ingram Micro w nowej odsłonie
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
„Poznaj technologię jutra” – to motto, które wraz z odświeżoną identyfikacją wizualną i przesłaniem ogłosiła dzisiaj firma Ingram Micro Inc.

Santa Ana, Kalifornia, 23 czerwca 2014 r. – „Poznaj technologię jutra” – to motto, które wraz z odświeżoną identyfikacją wizualną i przesłaniem marki ogłosiła dzisiaj firma Ingram Micro Inc. Dystrybutor urządzeń mobilnych wprowadza nową identyfikację wizualną na wszystkich rynkach, na których funkcjonuje – również w Polsce, gdzie operuje jako Ingram Micro Poland Sp. z o.o.
Zmiana obejmie m.in. takie elementy jak: logotyp, kody kolorystyczne, font przewodni, nowy layout strony internetowej oraz wszystkie elementy księgi identyfikacji znaku jak m.in.: key visual, kreacje reklamowe, papier firmowy. Marka zyska też motto, które będzie stosowane we wszelkiej komunikacji.
„To coś więcej niż tylko zmiana logo; dla nas odświeżenie identyfikacji marki to inwestycja w przyszłość.” – mówi Alain Monié, CEO Ingram Micro Inc. – „Ingram Micro podjął odważne decyzje, dokonując niedawnych przejęć, tworząc globalne jednostki biznesowe i promując bardziej skupione na kliencie nastawienie, charakteryzujące się lotnością, wnikliwością i niezawodnością.”
„Odświeżenie i repozycjonowanie marki Ingram Micro to kolejny naturalny krok w rozwoju firmy. Nowe logo podkreśla naszą zmianę z firmy dystrybucyjnej w światowego lidera usług z zakresu technologii i łańcucha dostaw.”
„Nowy logotyp ma przedstawiać przede wszystkim przełomowe wewnętrzne zmiany, które zaszły w firmie w ciągu ostatnich lat. Nowe przesłanie uosabia istotę naszych wartości – Ingram Micro pomaga przedsiębiorcom w pełni wykorzystać technologię jutra.” – dodaje Grzegorz Kania, Managing Director w Ingram Micro Poland Sp. z o.o.
Więcej informacji o ofercie Ingram Micro Poland oraz nowej identyfikacji wizualnej marki znajduje się na stronie www.ingrammicromobility.pl
O Ingram Micro Poland i Ingram Micro Mobility:
Ingram Micro Poland będący nową jednostką biznesową powstałą w oparciu o struktury firmy BrightPoint jest globalnym hurtowym dystrybutorem urządzeń mobilnych (tj. telefonów komórkowych oraz akcesoriów) od największych światowych producentów. Firma oferuje pełną gamę kompleksowych rozwiązań od łańcucha dostaw i personalizacji dla producentów, do sprzedawców i operatorów z branży urządzeń bezprzewodowych.
Ingram Micro Mobility prowadzi działalność w ponad 35 krajach, a jej Klienci pochodzą aż z 75. Świadczy usługi w ponad 100 tys. punktach sprzedaży oraz dla ponad 25 tys. firm na całym świecie. Do jej klientów i producentów będących partnerami należą m.in. HTC, Motorola, Nokia, RIM, Samsung, T-Mobile, Sprint, Telefonica, Vodafone, Verizon i Telenor.
Santa Ana, Kalifornia, 23 czerwca 2014 r. – „Poznaj technologię jutra” – to motto, które wraz z odświeżoną identyfikacją wizualną i przesłaniem marki ogłosiła dzisiaj firma Ingram Micro Inc. Dystrybutor urządzeń mobilnych wprowadza nową identyfikację wizualną na wszystkich rynkach, na których funkcjonuje – również w Polsce, gdzie operuje jako Ingram Micro Poland Sp. z o.o.
Zmiana obejmie m.in. takie elementy jak: logotyp, kody kolorystyczne, font przewodni, nowy layout strony internetowej oraz wszystkie elementy księgi identyfikacji znaku jak m.in.: key visual, kreacje reklamowe, papier firmowy. Marka zyska też motto, które będzie stosowane we wszelkiej komunikacji.
„To coś więcej niż tylko zmiana logo; dla nas odświeżenie identyfikacji marki to inwestycja w przyszłość.” – mówi Alain Monié, CEO Ingram Micro Inc. – „Ingram Micro podjął odważne decyzje, dokonując niedawnych przejęć, tworząc globalne jednostki biznesowe i promując bardziej skupione na kliencie nastawienie, charakteryzujące się lotnością, wnikliwością i niezawodnością.”
„Odświeżenie i repozycjonowanie marki Ingram Micro to kolejny naturalny krok w rozwoju firmy. Nowe logo podkreśla naszą zmianę z firmy dystrybucyjnej w światowego lidera usług z zakresu technologii i łańcucha dostaw.”
„Nowy logotyp ma przedstawiać przede wszystkim przełomowe wewnętrzne zmiany, które zaszły w firmie w ciągu ostatnich lat. Nowe przesłanie uosabia istotę naszych wartości – Ingram Micro pomaga przedsiębiorcom w pełni wykorzystać technologię jutra.” – dodaje Grzegorz Kania, Managing Director w Ingram Micro Poland Sp. z o.o.
Więcej informacji o ofercie Ingram Micro Poland oraz nowej identyfikacji wizualnej marki znajduje się na stronie www.ingrammicromobility.pl
O Ingram Micro Poland i Ingram Micro Mobility:
Ingram Micro Poland będący nową jednostką biznesową powstałą w oparciu o struktury firmy BrightPoint jest globalnym hurtowym dystrybutorem urządzeń mobilnych (tj. telefonów komórkowych oraz akcesoriów) od największych światowych producentów. Firma oferuje pełną gamę kompleksowych rozwiązań od łańcucha dostaw i personalizacji dla producentów, do sprzedawców i operatorów z branży urządzeń bezprzewodowych.
Ingram Micro Mobility prowadzi działalność w ponad 35 krajach, a jej Klienci pochodzą aż z 75. Świadczy usługi w ponad 100 tys. punktach sprzedaży oraz dla ponad 25 tys. firm na całym świecie. Do jej klientów i producentów będących partnerami należą m.in. HTC, Motorola, Nokia, RIM, Samsung, T-Mobile, Sprint, Telefonica, Vodafone, Verizon i Telenor.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie