Lektura na deszowy sobotni wiecz�r :)
Praca magisterska przedstawia internet jako medium reklamowe, oraz wyniki autorskiego badania „Postrzeganie i skuteczno�� reklamy w internecie”. Wyniki badania daj� odpowied� na pytania, jak internauci postrzegaj� reklam� w internecie oraz jak� pozycj� zajmuje internet na tle innych medi�w. W pracy opisano histori� internetu jako medium reklamowego, a tak�e jego miejsce w konsumpcji medi�w. Praca prezentuje tak�e proces prowadzenia kampanii reklamowych w internecie od planu do badania skuteczno�ci.
takie dzie�o stworzy� Rafa� Janik i z wst�pu zapowiada si� ciekawie, id� czytac jak kto� ma ochot� to polekturze prosze skrobn�� opini� :)
Info o pracy znalaz�em na blogu Rafa�a: Praca ta powsta�ana bazie materia��w og�lnodost�pnych, oraz na podstawie autorskiego badania przeprowadznego w firmie Gemius SA. Badanie mia�o na celu ustali� jak reklam� w internecie postrzegaj� sami internauci.
Polecam jej przeczytnie: magister.rafaljanik.com
s�owa kluczowe: reklama, internet, e-marketing, e-commerce, e-biznes, marketing, e-marketing, badania internetowe, konsumpcja medi�w.
 
  
  
 