Data publikacji: 2016-03-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska agencja z 6 nominacjami do Oskarów branży internetowej
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Bluerank to agencja SEM, o której coraz głośniej słychać nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Po raz kolejny jej kampanie zostały nominowane w ważnym i prestiżowym konkursie European Search Awards, nagradzającym najlepsze kampanie marketingu online.
Bluerank to agencja SEM, o której coraz głośniej słychać nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Po raz kolejny jej kampanie zostały nominowane w ważnym i prestiżowym konkursie European Search Awards, nagradzającym najlepsze kampanie marketingu online. Agencja ma szansę powtórzyć swój sukces z 2014 roku, kiedy to zdobyła nagrodę główną. Tym razem o statuetki powalczą kampanie realizowane dla Leroy Merlin, Rainbow, Sportowysklep.pl i Wylecz.to.
European Search Awards to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku. W jury zasiadają światowi eksperci branży SEM, którzy co roku przyznają nagrody najlepszym kampaniom i zespołom w zakresie SEO, PPC, Digital i Content Marketing. W tym roku nagrody zostaną przyznane w 30 kategoriach, m.in. przewidziana jest również nagroda Grand Prix dla najlepszej kampanii spośród wszystkich nominowanych. Kampanie Bluerank zostały nominowane w aż 4 kategoriach:
BEST LOCAL CAMPAIGN
Bluerank – How to become a millionaire in search results? (Wylecz.to)
Bluerank & Szopex – How to outpace competition in paid search results during Christmas sale (Sportowysklep.pl)
Bluerank for Rainbow – Increasing revenue by 40% during tough time at travel market
BEST PPC CAMPAIGN
Bluerank for Rainbow – Increasing revenue by 40% during tough time at travel market
BEST SEO CAMPAIGN
Bluerank for Leroy Merlin Poland – Do It Yourself. Dominate search rankings for DIY!
BEST USE OF CONTENT MARKETING
Bluerank for Leroy Merlin Poland – Do It Yourself. Dominate search rankings for DIY!
W 2014 roku Bluerank jako pierwsza w historii polska agencja SEM zdobyła nagrodę European Search Awards w kategorii Best Local Campaign za kampanię Paid Search dla marki Mitsubishi.
– Tegoroczne nominacje są znakomitym zwieńczeniem naszej pracy. Jesteśmy przekonani, że to dzięki długofalowej współpracy osiągamy tak pozytywne efekty. To oczywiście zasługa naszego zespołu, który dokonuje wszelkich starań, by realizowane przez nas kampanie były na najwyższym światowym poziomie. Ogromne podziękowania kierujemy również do naszych klientów. Dzięki ich zaufaniu i wyzwaniom, które przed nami stawiają, możemy realizować tak skuteczne działania – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Warto przypomnieć, że to nie jedyny sukces firmy na arenie międzynarodowej zdobyty w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Ostatnio agencja przywiozła ze Stanów Zjednoczonych 2 statuetki, które otrzymała jako finalista konkursu SEMPO Global Awards.
Uroczysta gala wręczenia nagród European Search Awards odbędzie się 4 maja 2016 roku w Paryżu.
Pełna lista nominowanych znajduje się tutaj (http://www.europeansearchawards.com/shortlist)
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie