Data publikacji: 07.03.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poczuj lekkość podróżowania – kampania reklamowa Samsung Serii 5 ULTRA
Kategoria: technologie, media, marketing, reklama
Ruszyła kampania reklamowa pierwszego Ultrabooka™ Samsung – Seria 5 Ultra. Kreacja kampanii podkreśla najważniejsze cechy tej kategorii urządzeń – lekkość, mobilność i wygodną pracę.
Ruszyła kampania reklamowa pierwszego Ultrabooka™ Samsung – Seria 5 Ultra. Kreacja kampanii podkreśla najważniejsze cechy tej kategorii urządzeń – lekkość, mobilność i wygodną pracę.
Kampania skupia się na trzech hasłach charakteryzujących Ultrabook serii 5: „Poczuj swobodę przemieszczania”, „Poczuj lekkość podróżowania” i „Wznosi pracę na wyższy poziom”. W komunikacji podkreślone będą najważniejsze cechy komputera: wydajność (do 6,5 godziny pracy na baterii), lekkość i smukłość oraz ekspresowe uruchamianie urządzenia (tylko 2,1 sekundy). Layouty prasowe pojawią się w w mediach ogólnopolskich (dzienniki, tygodniki opinii, magazyny lifestyle’owe). Kampania w internecie prowadzona będzie w największych polskich portalach ogólnoinformacyjnych, serwisach technologicznych oraz biznesowych. Kampanię wspierają również działania w kanałach social media. W outdoorze Samsung Serii 5 Ultra pojawi się w wybranych największych miastach Polski (Wrocław, Warszawa, Kraków, Poznań) w okresie od 1 do 20 marca.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Cheil, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a za działania PR odpowiada agencja Euro RSCG Sensors.
O Ultrabooku Serii 5 ULTRA
Notebooki Serii 5 ULTRA, z ekranami o przekątnej 13,3” lub 14”, swoją wydajność zawdzięczają procesorowi Intel® Core™ i5-2467M, do 8GB pamięci RAM, systemowi ExpressCache™ firmy Diskeeper oraz karcie graficznej AMD Radeon™ HD (w modelu 14”). Główną zaletą nowych notebooków Samsung Serii 5 ULTRA jest ich elegancki wygląd, smukła konstrukcja oraz wysoka mobilność. Dzięki niewielkim rozmiarom, lekkiej obudowie oraz wydłużonej pracy na baterii do ponad 6 godzin, ultrabooki doskonale sprawdzają się w podróży oraz pracy wymagającej częstej zmiany miejsca. Dodatkową ich zaletą jest szybkość reakcji – uruchamiają się już w 20 sekund, a w zaledwie 2 sekundy wybudzają ze stanu wstrzymania. Doskonałe osiągi nowych notebooków pozwalają również na dwukrotnie szybsze korzystanie z przeglądarki internetowej, poczty elektronicznej, aplikacji i gier niż miało to miejsce w przypadku notebooków poprzedniej generacji.
źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #media, marketing, reklama