Współpraca Energi-Obrót z Microsoft wchodzi w kolejną fazę. Jej początek stanowi list intencyjny o kontynuacji partnerstwa strategicznego, który rozszerza zakres współpracy o kolejne projekty. Jej efektem będą nowe propozycj
Dzięki laserowym drukarkom Samsung, w pełni kompatybilnym z technologią NFC i najnowocześniejszymi technologiami mobilnymi, drukowanie stało się tak proste, jak nigdy dotąd.
Leżysz na wygodnej kanapie, w tle gra relaksująca muzyka. W ręce trzymasz ulubioną książkę, a Twoje mieszkanie właśnie sprząta cichy i zwinny robot. Tak właśnie mogą wyglądać codzienne porządki w nowoczesnym domu. Kiedy
Karta nCAM daje możliwość aktywowania usługi n na kartę i aktualizowania listy programów.
Przy wyborze konta i karty Polacy kierują się ceną, ale gdy bank wprowadzi podwyżki rozglądają się za ofertą konkurencji. Federacja Konsumentów zwraca uwagę, że niestety nie orientujemy się w mechanizmach rządzących rynki
Magazyn „VILLA” co roku docenia produkty z branży wnętrzarskiej, które wyróżniają się oryginalnością, jakością oraz wysokim standardem wykonania. W gronie zwycięzców tegorocznej edycji prestiżowego konkursu ZŁOTE VIL
Marka Amica została uznana za jedną z najsilniejszych marek na rynku polskim i w związku z tym została wyróżniona tytułem Created in Poland Superbrands 2014/2015. Międzynarodowa organizacja The Superbarnds Ltd. od ponad dwudzie
Data publikacji: 11.03.2014 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Węgierski OTP Bank wprowadza pierwszy w Europie portfel cyfrowy zintegrowany z usługą MasterPass™ Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie […]
Centrum Inteligentnego Rozwoju przyznało firmie Amica S.A. Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju 2017. Wyróżniona została realizacja projektu: „Budowa automatycznego magazynu wysokiego składowania”. Nagroda została wręczon
Amica w najnowszej kampanii udowadnia, że każdy może wybrać pralkę dopasowaną indywidualnie do swoich potrzeb i stanowić z nią dobraną parę na lata! Duża rodzina, singiel, podróżnik, czy miłośnik sportu? Wysoka jakość
Ponad trzykrotny wzrost liczby transakcji zbliżeniowych MasterCard® i Maestro® między 2012 a 2013 rokiem.
Zespół naukowy pod kierownictwem