BIZNES IT i technologie

Panasonic skupi się na dostarczaniu klientom B2B zintegrowanych rozwiązań

Panasonic skupi się na dostarczaniu klientom B2B zintegrowanych rozwiązań
Firma będzie oferować swoim klientom nie tylko sprzęt, ale zintegrowane rozwiązania mające na celu poprawę efektywności i usprawnienie

Data publikacji: 2019-09-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Panasonic skupi się na dostarczaniu klientom B2B zintegrowanych rozwiązań
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

Firma będzie oferować swoim klientom nie tylko sprzęt, ale zintegrowane rozwiązania mające na celu poprawę efektywności i usprawnienie pracy.

Panasonic skupi się na dostarczaniu klientom B2B zintegrowanych rozwiązań BIZNES, IT i technologie - Firma będzie oferować swoim klientom nie tylko sprzęt, ale zintegrowane rozwiązania mające na celu poprawę efektywności i usprawnienie pracy.

Panasonic przekształca swoją ofertę w zakresie rozwiązań B2B za sprawą inicjatywy Gemba Process Innovation. Firma będzie oferować swoim klientom nie tylko sprzęt, ale zintegrowane rozwiązania mające na celu poprawę efektywności i usprawnienie pracy. Nowe podejście ma zapewnić europejskim klientom biznesowym wsparcie w obszarze produkcji, logistyki i sprzedaży.

Zespoły Panasonic Gemba Process Innovation mają za zadanie zrozumienie potrzeb i wyzwań klienta biznesowego oraz analizę – we współpracy z klientem – głównych obszarów jego działania. Na tej podstawie projektowane są nowe procesy i technologie, których celem jest poprawa efektywności i wydajności. Następnie, przed pełnym wdrożeniem opracowanych rozwiązań, są one testowane u klienta i optymalizowane w oparciu o wskaźniki wydajności.

Gemba Process Innovation podąża śladami filozofii transformacji biznesowej, podobnej do Kaizen. Japońskie słowo „gemba” oznacza „miejsce zdarzenia” czy też „miejsce wykonywania rzeczywistej pracy”. W przypadku firm chodzi o miejsce, w którym generowana jest wartość. Zmieniając podejście do projektowania swoich rozwiązań Panasonic chce pomóc firmom zoptymalizować przepływ informacji na głównych frontach operacyjnych – w hali produkcyjnej, magazynach i w punktach sprzedaży.

Gemba Process Innovation koncentruje się na trzech obszarach:

1. Produkcja – miejsce, w którym tworzy się rozwiązania.

2. Logistyka – proces przejścia produktu z punktu A do punktu B, który obejmuje cały łańcuch dostaw – od transportu surowców do fabryki, aż po pakowanie, etykietowanie, sortowanie, transport i dystrybucję gotowych produktów.

3. Punkt sprzedaży detalicznej, czyli punkt interakcji – miejsce, gdzie użytkownik końcowy ma kontakt z produktem.

Przykładem w ten sposób stworzonego rozwiązania jest m.in. Visual Sort Assist (VSA) zaprojektowane dla jednej z największych firm logistycznych na świecie. Po przeprowadzeniu wywiadów z personelem oraz analizie rodzajów i wolumenów przesyłek przychodzących i wychodzących, Panasonic przedstawił firmie dostosowane do jej potrzeb rozwiązanie, które stanowi połączenie technologii skanowania i projekcji. Visual Sort Assist (VSA) nie tylko automatycznie skanuje etykiety paczek na przenośniku taśmowym, ale też wyświetla na przesyłce ogromny numeru dostawy, dzięki czemu pracownicy nie muszą wczytywać się w etykiety adresem dostawy. Mogą bardzo szybko odebrać paczkę i umieścić ją w odpowiednim miejscu. Po trzymiesięcznych testach, z uzgodnionymi kluczowymi wskaźnikami wydajności, rozwiązanie zostało wdrożone, a jego efektem było zwiększenie wydajności personelu i szybkości sortowania.

A to już wiesz?  Huawei i Intel ukończyły testy połączeń w 5G

– Przedsiębiorstwa stoją przed ogromnymi wyzwaniami związanymi z dynamicznie zmieniającymi się trendami społecznymi i technologicznymi – mówi Tetsuya Fujiwara, dyrektor zarządzający w Panasonic System Communication Company w Europie. – Już wcześniej koncentrowaliśmy się na projektowaniu zintegrowanych rozwiązań. Jednak Gemba Process Innovation przenosi to doradztwo i rozwiązania na wyższy poziom. Przeprowadziliśmy restrukturyzację działalności B2B Panasonic w każdym obszarze, aby zgromadzić naszych konsultantów biznesowych, analityków, inżynierów i projektantów, i skupić się na dostarczaniu kompleksowych rozwiązań odpowiadających na wyzwania klientów – wyjaśnił Fujiwara.

Więcej informacji na temat Gemba Process Innovation firmy Panasonic oraz przykłady wdrożeń można znaleźć na stronie: https://business.panasonic.co.uk/computer-product/gemba-process-innovation.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Panasonic skupi się na dostarczaniu klientom B2B zintegrowanych rozwiązań BIZNES, IT i technologie - Firma będzie oferować swoim klientom nie tylko sprzęt, ale zintegrowane rozwiązania mające na celu poprawę efektywności i usprawnienie pracy.
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy