I jak �adnie to brzmi :)
Pierwszy Magazyn Marketingu i Sprzeda�y „Brief” oraz najwi�kszy polski portal internetowy Onet.pl rozpocz�y wsp�prac�. W jej ramach partnerzy zamierzaj� aktywnie propagowa� wiedz� o rozwi�zaniach w zakresie wykorzystania internetu jako efek-tywnego medium wspomagaj�cego dzia�alno�� ma�ych i �rednich firm oraz przedsi�biorc�w regionalnych.
Celem spotka� jest przede wszystkim edukacja z zakresu znajomo�ci sku-tecznych form i sposob�w reklamowania si� w sieci WWW, kszta�cenie umiej�tno�ci korzystania z nowoczesnych narz�dzi marketingowych.
Spotkania – w formie prelekcji, wyk�ad�w oraz szkole� – pomog� przed-si�biorcom zdoby� umiej�tno�� samodzielnego planowania kampanii inter-netowych m.in. przy wykorzystaniu niezwykle efektywnych i zdobywaj�cych coraz szersz� popularno�� narz�dzi reklamowych typu OnetBoksy.
Akcja b�dzie opiera�a si� na organizacji serii spotka� i obejmie swoim zasi�giem najwi�ksze miasta. Warto podkre�li� wymiar praktyczny: przedsi�wzi�cie dotrze tam, gdzie znajduj� si� przedstawicielstwa biur handlowych Onet.pl oraz w miejsca du�ej aktywno�ci programu Brief for Poland, realizowanego przez magazyn „Brief”.
Edukacja w regionach, kt�r� podejmuje magazyn „Brief” w ramach programu Brief for Poland, ma r�wnie� przyczyni� si� do zmniejszenia dy-stansu pomi�dzy bran�� marketingow� a jednostkami terenowej admini-stracji publicznej. Skutkuje to bowiem brakiem profesjonalnych dzia�a� promuj�cych polskie regiony.
Brief for Poland otwiera dla bran�y nowy rynek, a samorz�dom daje do-st�p do profesjonalnych us�ug poprzez organizowanie szkole� z zakresu marketingu miejsc oraz Public Relations.
Za Brief