Data publikacji: 2016-02-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa wersja Verint Workforce Optimization
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Atrakcyjny nowy interfejs użytkownika oraz zaawansowane karty wyników, grywalizacja, coaching i e-learning stymulują zaangażowanie pracowników
Firma Verint® Systems Inc. poinformowała o istotnych udoskonaleniach oprogramowania do optymalizacji pracy kadr Verint Workforce Optimization™. Zadaniem tego narzędzia jest pomoc telecentrom i jednostkom back office oraz oddziałom w lepszym zarządzaniu wydajnością pracowników i efektywnością operacyjną. Najnowszą wersję rozwiązania wyposażono w zupełnie nowy interfejs użytkownika i narzędzia analityczne ,jak również innowacje w obszarze zarządzania wydajnością pracowników i procesów operacyjnych. Informacje dostarczane przez nową wersję rozwiązania pomogą przedsiębiorstwom uzyskać jeszcze lepszy wgląd w pracę ich personelu, stopień realizacji wyznaczonych celów oraz wesprą je w skuteczniejszym budowaniu zaangażowania i podejmowaniu odpowiednich działań.
Nowa wersja technologii Verint została wprowadzona na rynek w czasie, w którym — zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez firmę Saddletree Research — spodziewany jest wzrost popularności oprogramowania do zarządzania wydajnością. W badaniu zrealizowanym niedawno przez analityków, 22% ankietowanych wskazało właśnie te narzędzia jako rozwiązania, które „najprawdopodobniej” wymienią w 2016 roku.
Równowaga kosztów, jakości i obsługi
Zarządzanie wydajnością i produktywnością w typowym przedsiębiorstwie nie należy do łatwych zadań ze względu na odseparowane systemy, złożone procesy i różnice między wskaźnikami wydajności dla poszczególnych ról i funkcji. Zarządzanie wydajnością to kultura i procedury odnoszące się do pojedynczych pracowników, zespołów i całych działów. Konieczne jest tu zaangażowanie przedsiębiorstwa, przejrzystość, regularne pomiary i koncentracja na celach biznesowych. Aby ułatwić firmom sprostanie tej dynamice, rozwiązanie Verint Performance Management™ zostało wyposażone w spójny zestaw konsol, kart wyników (ang. scorecard) oraz funkcji coachingu, e-nauczania i elementów grywalizacji. Umożliwiają one realizowanie powiązanych działań w cyklu zamkniętym i zastosowanie nowoczesnego podejścia do zarządzania wydajnością.
Najnowszą wersję oprogramowania wzbogacono o nowy, innowacyjny interfejs użytkownika umożliwiający przeprowadzanie zaawansowanych wizualizacji, przeszukiwanie danych i analizowanie wydajności zarówno pracowników, jak i całej firmy. W ten sposób kierownictwo dysponuje istotnymi informacjami wspomagającymi podejmowanie pilnych decyzji i działań. Nowo dodane, elastyczne widgety kart wyników i konsole usprawniają pracę menedżerów. Bardziej intuicyjna karta wyników przynosi też korzyści pracownikom, dając im lepszy wgląd w indywidualne wskaźniki i stopień realizacji poszczególnych celów.
Narzędzie jest wyposażone w Karty Wyników tzw Scorecards, które zawierają zestawienia i przeglądy wydajności, mapy osiąganych rezultatów, porównania wydajności i kluczowe wskaźniki efektywności KPI. Za pomocą tych Kart Wyników użytkownicy mogą w formie graficznej automatycznie uzyskiwać odpowiedzi na pytania dotyczące zaangażowania pracowników, takie jak: Którzy pracownicy osiągają i przewyższają wyznaczone cele, a które obszary wymagają poprawy? Czy wydajność pracowników jest jednakowa na przestrzeni czasu? W których obszarach wydajność rośnie, a w których spada? Jak wypadają pracownicy na tle innych i jaki jest kierunek zmian? Jak zmienia się wydajność poszczególnych pracowników z biegiem czasu?
Korzyści z zaawansowanych analiz
Do rozwiązania Verint Performance Management dodano również nową funkcjonalność skoncentrowaną na obsłudze obszarów wymagających usprawnień. Na podstawie definiowanych przez użytkownika kryteriów i analizy danych umożliwia ona przedsiębiorstwom automatyczne wykrywanie wskaźników KPI, które reprezentują obszary o potencjale optymalizacyjnym. Dzięki tej funkcji menedżerowie mogą szybko identyfikować pracowników i wskaźniki KPI wymagające uwagi w odniesieniu do wyników i bieżących trendów.
Najnowsza wersja oprogramowania pozwala też wykorzystać rozwiązanie Verint Gamification™, które w środowisku biznesowym stosuje mechanizmy gier znane z nauk behawioralnych. Za pomocą grywalizacji przedsiębiorstwa mogą budować zaangażowanie pracowników, motywować ich do podnoszenia kwalifikacji i pogłębiania wiedzy oraz rozwiązywania problemów, a także ułatwić im podejmowanie działań oraz natychmiastową kontrolę własnej wydajności.
Najnowsza wersja rozwiązania Verint Performance Management została wprowadzona na rynek w listopadzie 2015 r.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie