Netsprint

Nowa forma reklamy kontekstowej WP – wordlayer

Oficjalna informacja prasowa:Nowa forma reklamy kontekstowej WP – wordlayerOferta reklamowa Wirtualnej Polski wzbogaci�a si� o kolejn� form� przekazu – atrakcyjny wordlayer. Gda�sk, dnia 13 lutego 2006 r. Biuro Reklamy Wirtualnej Polski od miesi�cy wzbogaca swoj� ofert�. Reklamodawcy zyskali w�a�nie dodatkowe narz�dzie – wordlayer. „Prawdziw� plag� tradycyjnych medi�w jest zapping, skakanie z kana�u na kana� widza nie tyle znudzonego, co z premedytacj� unikaj�cego d�ugich blok�w reklamowych. Stacje TV jednocz� si�y, by przeciwdzia�a� problemowi i emituj� reklamy mniej wi�cej o ustalonej porze. Internet daje nam w tym obszarze mo�liwo�ci niedost�pne telewizji. Pomys�owo�ci u�ytkownik�w w unikaniu reklam przeciwstawiamy zar�wno mo�liwo�ci Sieci, jak te� nasz� inwencj�. – m�wi Micha� Tober z Biura Reklamy Wirtualnej

Oficjalna informacja prasowa:

Nowa forma reklamy kontekstowej WP – wordlayer

Oferta reklamowa Wirtualnej Polski wzbogaci�a si� o kolejn� form� przekazu – atrakcyjny wordlayer.

Gda�sk, dnia 13 lutego 2006 r.

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski od miesi�cy wzbogaca swoj� ofert�. Reklamodawcy zyskali w�a�nie dodatkowe narz�dzie – wordlayer.

„Prawdziw� plag� tradycyjnych medi�w jest zapping, skakanie z kana�u na kana� widza nie tyle znudzonego, co z premedytacj� unikaj�cego d�ugich blok�w reklamowych. Stacje TV jednocz� si�y, by przeciwdzia�a� problemowi i emituj� reklamy mniej wi�cej o ustalonej porze. Internet daje nam w tym obszarze mo�liwo�ci niedost�pne telewizji. Pomys�owo�ci u�ytkownik�w w unikaniu reklam przeciwstawiamy zar�wno mo�liwo�ci Sieci, jak te� nasz� inwencj�. – m�wi Micha� Tober z Biura Reklamy Wirtualnej Polsk

Nowy rodzaj reklamy kontekstowej WP to autorska wersja popularnej na �wiecie formy zwanej „Intelli Txt”. Polega na wy�wietlaniu przekazu po najechaniu wska�nikiem kursora na okre�lone s�owa w tek�cie strony WWW. Nie jest nachalna, staje si� wi�c szybko akceptowana przez odbiorc�. Layerem powi�zanym z konkretnym sformu�owaniem, b�d� wyrazem mog� by� np. link, informacja tekstowa, grafika, flash, itp.

Ten rodzaj reklamy kontekstowej mo�e by� z powodzeniem stosowany przy promocji niemal ka�dego produktu. I tak np. po najechaniu kursorem na s�owo „samoch�d” oczom u�ytkownika mo�e ukaza� si� boks reklamowy auta konkretnej marki, oleju silnikowego, opon, czy producenta baga�nik�w dachowych.

Wycena us�ugi jest indywidualna. Jej sprzeda� oparto o model Flat Fee, w kt�rym op�ata zale�y od czasu emisji reklamy. Co istotne, specyfikacja techniczna tworzona jest dok�adnie pod konkretnego klienta. Impulsem dla przekazu reklamowego mo�e by� ka�da cz�� mowy (czasownik, rzeczownik, przyimek, przymiotnik), zwrot, zdanie, fragment tekstu… Wszystko zale�y od reklamodawcy i jest w pe�ni konfigurowalne.

„Przysz�o�� reklamy internetowej nale�y w�a�nie do reklamy kontekstowej, polegaj�cej na automatycznym dostosowywaniu si� reklam do zawarto�ci stron WWW. – dodaje Tober – Powi�zanie przekazu z zawarto�ci� witryny, czy artyku�u, do kt�rych z w�asnej inicjatywy si�ga u�ytkownik, gwarantuje wy�sz� skuteczno�� reklamy, bowiem najzwyczajniej w �wiecie trafia ona w gusta u�ytkownika. To tak jakby reklama samochod�w w telewizji dociera�a tylko do tej grupy konsument�w, kt�rzy aktualnie chc� zmieni� auto.”

A to już wiesz?  Konkurs NetSprint

W chwili obecnej wordlayer mo�e by� prezentowany w nast�puj�cych serwisach Wirtualnej Polski: Wiadomo�ci, Banki, Gie�da, Ubezpieczenia, Emerytury, Fundusze, Podatki, Waluty. Portal zapewnia, �e systematycznie b�dzie wdra�any we wszystkich jego witrynach.

Przyklad wykorzystania wordlayera:http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,wid,8186180,wiadomosc.html?xf=grt6dy462jjd6s(sformu�owanie „Polski tw�rca filmowy”)

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy