nowe produkty Technologie usługi

Niezwykła kampania w przestrzeni miejskiej z okazji premiery telewizora QLED 8K

Niezwykła kampania w przestrzeni miejskiej z okazji premiery telewizora QLED 8K
Data publikacji: 13.09.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niezwykła kampania w przestrzeni miejskiej z okazji premiery telewizora QLED 8K Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie Podczas tegorocznych

Data publikacji: 13.09.2018
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niezwykła kampania w przestrzeni miejskiej z okazji premiery telewizora QLED 8K
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

Podczas tegorocznych targów IFA Samsung pokazał swój pierwszy telewizor QLED 8K – Q900R. Oferuje on m.in. funkcję skalowania do 8K, która wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, co zapewnia niezwykłą jakość obrazu. Z tej okazji firma przygotowała specjalną komunikację wizualną w przestrzeni miejskiej. W dniu światowej premiery nowe telewizory dostępne były w wybranych sieciach sprzedaży na terenie Niemiec.

W dniach od 31 sierpnia do 1 września w ramach kampanii „Perfect Reality” mieszkańcy i goście odwiedzający Berlin mogli zobaczyć przyciągające uwagę nietypowe reklamy Samsung. Instalacje zlokalizowane w trzech popularnych na mapie miasta punktach przyciągały spojrzenia przechodniów. W projekcie wykorzystano sceny związane ze sportem, jedzeniem i kosmosem, które świetnie oddawały jakość obrazu, jaką oferuje telewizor QLED 8K.  

Dzięki wykorzystaniu aktorów i różnych obiektów stworzono wizualizacje „Perfect Reality”. Poprzez połącznie rzeczywistości z zaawansowanymi technologiami poprawy obrazu, które są dostępne w QLED 8K, powstały realistyczne i przyciągające spojrzenia instalacje, na widok których wielu przechodniów aż przystanęło z wrażenia.

Podczas targów IFA telewizor Samsung QLED 8K został zaprezentowany w strefie Samsung w berlińskim CityCube.  

W kampanii „Perfect Reality” promującej QLED 8K w trzech prestiżowych lokalizacjach na terenie Berlina, m.in. w słynnym Centrum Kongresowym, umieszczono przykuwające wzrok reklamy.

Na stacji Weinmeister przechodnie przystawali, by podziwiać imponującą jakość QLED 8K, przedstawioną za pomocą bogatej scenografii wykorzystującej manekiny i obiekty.

Odwiedzający RAW-Gelände podziwiają instalację przedstawiającą dwoje kosmicznych podróżników – jedną z trzech reklam oddających „Idealną rzeczywistość” QLED 8K.

Od momentu oficjalnej premiery, telewizor QLED 8K Q900R zbiera pozytywne opinie. Otrzymał m.in. nagrodę IFA 2018 Best in Show od magazynu T3. Z kolei portal TechRadar uznał go za najlepszy telewizor (Best TV) w zestawieniu The best tech from IFA 2018, a serwis technologiczny Expert Reviews  przyznał telewizorowi Samsung 8K Q900R wyróżnienie Best of IFA 2018.

A to już wiesz?  ZyXEL NBG4115 – router do obsługi sieci 3G

Oprócz wysokiej jakości obrazu i możliwości technologicznych zespoły redakcyjne doceniły, że nowy model Samsung jest gotowym produktem, który właśnie wchodzi do sprzedaży. W Polsce telewizor będzie dostępny jeszcze w tym roku w trzech rozmiarach ekranów – 65”, 75” i 85”.

źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Niezwykła kampania w przestrzeni miejskiej z okazji premiery telewizora QLED 8K nowe produkty, usługi, technologie -
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy