BIZNES IT i technologie

(Nie)nasyceni kolorem – Konica Minolta o kolorze

(Nie)nasyceni kolorem – Konica Minolta o kolorze
(Nie)nasyceni kolorem to cykl warsztatów Konica Minolta prezentujących potencjał cyfrowego druku

Data publikacji: 2014-06-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: (Nie)nasyceni kolorem – Konica Minolta o kolorze
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

(Nie)nasyceni kolorem to cykl warsztatów Konica Minolta prezentujących potencjał cyfrowego druku kolorowego.

(Nie)nasyceni kolorem – Konica Minolta o kolorze BIZNES, IT i technologie - (Nie)nasyceni kolorem to cykl warsztatów Konica Minolta prezentujących potencjał cyfrowego druku kolorowego.

(Nie)nasyceni kolorem to cykl warsztatów Konica Minolta prezentujących potencjał cyfrowego druku kolorowego. Podczas trwających od 24 do 26 czerwca spotkań klienci i partnerzy biznesowi mogli poznać możliwości pierwszego cyfrowego systemu produkcyjnego wykorzystującego technologię tonerów High Chroma – bizhub PRESS C70hc.

W trakcie warsztatów omówiono najważniejsze obszary, w których zastosowanie będzie miała nowoczesna technologia kolorowego druku cyfrowego. Rozwój w tym segmencie jest silnie związany z ewolucją współczesnej komunikacji marketingowej. Twórcy kampanii promocyjnych chętnie łączą różnorodne narzędzia i kanały komunikacji. Materiały drukowane, a szczególnie te wyprodukowane w cyfrowym druku produkcyjnym, stanowią bardzo ważnym elementem cross mediowych działań. Przesądzają o tym możliwość szybkiej realizacji, personalizacji materiałów oraz konkurencyjna cena. Szczególnie ważnymi czynnikami są również kolor, jakość odwzorowania i spójność na każdym etapie kampanii marketingowej.

Prezentowany podczas spotkań bizhub PRESS C70hc to pierwszy system, który w druku produkcyjnym pozwala wykorzystać potencjał autorskiego tonera Konica Minolta – High Chroma. To rozwiązanie umożliwia zarówno repro­dukcję większego zakresu kolorów sRGB jak i kolorów Pantone. Dzięki algorytmowi poprawiającemu nasycenie kolorów, bizhub C70hc oferuje szerszą niż dotychczas przestrzeń kolorystyczną która nie była drukowalna z użyciem standardowych systemów CMYK

– Kolor jest niewątpliwie jednym z najważniejszych trendów rozwoju dla cyfrowego druku produkcyjnego. Inwestycja w najnowsze technologie to decyzja, która pozwoli rozszerzyć zakres usług i zbudować przewagę konkurencyjną – powiedział Mateusz Woźniak, Dyrektor Sprzedaży Systemów Produkcyjnych Konica Minolta Business Solutions.  – Szczególnie, że według danych Pira w 2015 roku druk kolorowy będzie stanowił 60% wartości polskiego rynku usług druku cyfrowego – dodał. 

A to już wiesz?  PANASONIC WPROWADZA NOWĄ KAMERĘ STUDYJNĄ Z MOŻLIWOŚCIĄ UAKTUALNIENIA DO NATYWNEJ

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
(Nie)nasyceni kolorem – Konica Minolta o kolorze BIZNES, IT i technologie - (Nie)nasyceni kolorem to cykl warsztatów Konica Minolta prezentujących potencjał cyfrowego druku kolorowego.
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy