BIZNES IT i technologie

NGChat – jego funkcjonalność oraz innowacyjne podejście do branży

NGChat – jego funkcjonalność oraz innowacyjne podejście do branży
E-commerce, to branża, o której mówi się dużo i szczególnie w ostatnim czasie nabiera ona wyjątkowego znaczenia dla sektora usług. Z racji tak prężnego rozwoju i zainteresowania ze strony konsumentów, chęć doskonalenia i unowocześniania narzędzi stała się jeszcze

Data publikacji: 2016-05-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NGChat – jego funkcjonalność oraz innowacyjne podejście do branży
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

E-commerce, to branża, o której mówi się dużo i szczególnie w ostatnim czasie nabiera ona wyjątkowego znaczenia dla sektora usług. Z racji tak prężnego rozwoju i zainteresowania ze strony konsumentów, chęć doskonalenia i unowocześniania narzędzi stała się jeszcze większa.

NGChat - jego funkcjonalność oraz innowacyjne podejście do branży BIZNES, IT i technologie - E-commerce, to branża, o której mówi się dużo i szczególnie w ostatnim czasie nabiera ona wyjątkowego znaczenia dla sektora usług. Z racji tak prężnego rozwoju i zainteresowania ze strony konsumentów, chęć doskonalenia i unowocześniania narzędzi stała się jeszcze większa.

E-commerce, to branża, o której mówi się dużo i szczególnie w ostatnim czasie nabiera ona wyjątkowego znaczenia dla sektora usług. Z racji tak prężnego rozwoju i zainteresowania ze strony konsumentów, chęć doskonalenia i unowocześniania narzędzi stała się jeszcze większa. Docenia się to, co powoduje, że sprzedaż internetowa jest już nie tylko alternatywą dla sprzedaży w trybie offline, ale jest to też forma efektywnej komunikacji z klientem, polegającej na zaspokajaniu jego potrzeb i „podawaniu mu na tacy” tych produktów, których poszukuje lub jeszcze nie wie, że mogą okazać się niezbędne i potrzebne.

 

Niektórzy mogliby przypuszczać, że te słowa brzmią jak przebiegła manipulacja klientem albo bardzo podstępny plan. Nic bardziej mylnego. Poprzez odpowiednią komunikację z klientem jesteśmy w stanie pozyskać tak cenne informacje, które pozwalają sprzedawcy przewidzieć potrzeby odbiorcy. Czy może być coś złego w tym, że próbuje on poznać bliżej swoją grupę docelową, stworzyć dla niej ofertę maksymalnie zbliżoną do ideału, a następnie zaproponować każdemu z osobna ten konkretny produkt, którym mógłby się on zainteresować?

 

Klienta trzeba poznać i zrozumieć

 

Rozmowa z klientem w tradycyjnej formie sprzedaży jest niedoceniana, szczególnie przez grupę konsumentów. Nie wykorzystują oni możliwości rozmowy ze sprzedawcą i tym samym tracą szanse na wzbogacenie swojej wiedzy na temat oferowanego produktu bądź całej oferty. Potencjał komunikacji w sprzedaży postanowiono jednak wykorzystać w e-commerce, w postaci tzw. live chatu. Pojęcie to nie jest już większości obce, ponieważ odwiedzając wiele stron możemy natknąć się na okienko dialogowe, które pozwala na rozmowę na linii sprzedawca-klient w czasie rzeczywistym. To duży krok w kierunku unowocześnienia formy sprzedaży online. Czas jednak biegnie nieubłaganie i rosną potrzeby tej branży. Kolejnym krokiem jest zatem wykorzystanie zebranych informacji o kliencie, niezbędnych w procesie dopasowania go do  indywidualnej oferty, pomocna jest przy tym również obserwacja jego „ruchów” i działań na stronie.

A to już wiesz?  HP OfficeJet Pro 7740 pomoże firmom zrobić piorunujące pierwsze wrażenie

 

Nie tylko poznać, ale również wykorzystać

 

Towarzyszy nam takie przekonanie, że zawsze można zrobić więcej i lepiej. Przekonujemy się o tym przy okazji narzędzia NGChat, będącego live chatem i  skierowanego przede wszystkim do branży e-commerce. Obok takich czynników, jak m.in skuteczna komunikacja, chęć zmniejszenia obaw przed zakupami online, wyjście klientowi naprzeciw, pomoc na każdym etapie transakcji i dostępność zawsze wtedy, kiedy użytkownik tego potrzebuje, twórcy live chatu uwzględnili również bardziej zaawansowane mechanizmy, przynoszące korzyści zarówno sprzedawcy, jak i klientowi. E-commerce dostało dużą szansę zrobienia kolejnego znaczącego kroku naprzód. Korzystając z aplikacji NGChat, przedsiębiorca otrzymuje bezcenne w tym środowisku informacje o kliencie, zna bowiem liczbę jego odwiedzin na stronie, utworzone zakładki oraz produkty jakimi się interesuje. Posiada także informacje dotyczące jego pochodzenia, oraz gromadzi wiadomości o dokonanych przezeń zakupach i transakcjach. To ogromna kopalnia wiedzy, która umożliwia stworzenie profilu klienta, a co za tym idzie oferty, która będzie się wpisywała w model grupy docelowej.

 

Chęć zrobienia czegoś więcej

 

Ludzie ambitni to tacy, którzy nigdy nie osiągają szczytu swojego sukcesu. Nie oznacza to, że nie realizują swoich planów i celów, ale wciąż mają na horyzoncie nowe idee,  jest to zatem niekończąca się droga do wielkiego sukcesu, który każdego dnia jest czymś innym. Next Generation Chat został stworzony przez doświadczonych specjalistów IT, którzy od lat kontrolują sytuację na rynku nowoczesnych technologii i realizują innowacyjne projekty. NGChat zrodził się zatem z potrzeby udoskonalenia tego, co i tak w opinii ekspertów jest skazane na powodzenie, czyli branża e-commerce. Powstało narzędzie przynoszące korzyści przedsiębiorcom i klientom. Ci pierwsi poznają bliżej użytkowników swojej strony oraz ich oczekiwania, które będą starali się spełnić. Drudzy zaś, otrzymują wsparcie i mogą skorzystać z pomocy konsultantów w czasie rzeczywistym.

A to już wiesz?  Sprzedaż ubezpieczeń smartfonów rośnie o 10 proc. rocznie. Do 2020 r. rynek ten będzie wart już 27 mld dolarów

 

Czym jeszcze może nas zaskoczyć e-commerce? Czy jest jeszcze coś, co dałoby się udoskonalić i zmienić? Odpowiedź na pewno poznamy w niedalekiej przyszłości.

Dowiedz się więcej: http://pl.ngchat.com/

#KnowYourClients

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
NGChat - jego funkcjonalność oraz innowacyjne podejście do branży BIZNES, IT i technologie - E-commerce, to branża, o której mówi się dużo i szczególnie w ostatnim czasie nabiera ona wyjątkowego znaczenia dla sektora usług. Z racji tak prężnego rozwoju i zainteresowania ze strony konsumentów, chęć doskonalenia i unowocześniania narzędzi stała się jeszcze większa.
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy