nowe produkty Technologie usługi

„Next: magazyn przyszłości” od Gazeta.pl

Next.Gazeta.pl to nowy serwis oraz cykl redakcyjny w „Gazecie Wyborczej”, w którym doświadczeni dziennikarze oraz znani eksperci poruszają temat zmian, jakie innowacyjne technologie wprowadzają w codziennym życiu, kulturze, ekonomii czy społeczeństwie. Partnerem projektu Next.Gazeta.pl jest firma

Data publikacji: 01.06.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Next: magazyn przyszłości” od Gazeta.pl
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

Next.Gazeta.pl to nowy serwis oraz cykl redakcyjny w „Gazecie Wyborczej”, w którym doświadczeni dziennikarze oraz znani eksperci poruszają temat zmian, jakie innowacyjne technologie wprowadzają w codziennym życiu, kulturze, ekonomii czy społeczeństwie. Partnerem projektu Next.Gazeta.pl jest firma IBM.

Next.Gazeta.pl to nowy serwis oraz cykl redakcyjny w „Gazecie Wyborczej”, w którym doświadczeni dziennikarze oraz znani eksperci poruszają temat zmian, jakie innowacyjne technologie wprowadzają w codziennym życiu, kulturze, ekonomii czy społeczeństwie. Partnerem projektu Next.Gazeta.pl jest firma IBM.

„Next” tworzą doświadczeni dziennikarze oraz zaproszeni do współpracy eksperci zajmujący się dziedzinami powiązanymi z nowymi technologiami. Nad jakością i merytoryką treści publikowanych w „Next” czuwają: Tomasz Grynkiewicz z „Gazety Wyborczej”, Łukasz Partyka z portalu Gazeta.pl oraz Piotr Stanisławski, który przeszedł do zespołu „Next” z tygodnika „Przekrój”, gdzie pełnił funkcję szefa działu „Cywilizacja od środka”. Pomysłodawcą i koordynatorem projektu jest Radek Zaleski, kierownik serwisów technologicznych Gazeta.pl.

– „Next” to dla nas wyzwanie – chcemy pokazać, jak świat zmienia się pod wpływem nowych trendów i technologii, które nabrały znaczenia w ciągu ostatnich lat. – mówi Radek Zaleski – Internet, ekologia, nowoczesna energetyka czy kosmonautyka dopiero rozpoczęły kształtowanie ludzkości. „Next” mówi o tym, jak ten proces przebiega i dokąd nas może zaprowadzić – dodaje.

W „Next” dostępne są artykuły popularnonaukowe, reportaże, debaty i wywiady z ekspertami, a także galerie zdjęć poświęcone innowacyjnym technologiom. Wybrane treści publikowane będą w „Gazecie Wyborczej” w ramach cyklu, którego pierwsza część ukaże się 8 czerwca.

Partnerem projektu Next.Gazeta.pl jest firma IBM W ramach współpracy, treści z Next.Gazeta.pl będzie można komentować na fanpage’u firmy IBM – „Mądrzejszy świat”.

***

Portal Gazeta.pl został uruchomiony w 2001 roku, dzisiaj jest częścią jednej z największych polskich grup serwisów internetowych. Jego siłą jest unikalna społeczność użytkowników, serwisy informacyjne i tematyczne (m. in. Wiadomości, Gospodarka, Kobieta, Technologie), odwiedzane miesięcznie przez 12,2 mln* użytkowników. Portal Gazeta.pl posiada również 23 serwisy lokalne największych polskich miast, które są jednym z najpopularniejszych źródeł informacji regionalnych w polskim internecie*. Gazeta.pl oferuje bogate treści multimedialne dostępne w telewizji internetowej Gazeta.tv, przygotowywane przez m.in. własny zespół reporterski. Treści, które codziennie oferuje Gazeta.pl, dostępne są w wielu kanałach komunikacji, m. in. w telefonach komórkowych w postaci lekkich stron (m.Gazeta.pl), w smartfonach (aplikacja Gazeta.pl na iPhone’a) czy telewizorach Samsung.

A to już wiesz?  Samsung GALAXY Pocket – inteligentny towarzysz

* Megapanel PBI/Gemius, marzec 2011, użytkownicy (real users) Grupy Gazeta.pl

IBM – jedna z największych na świecie firm informatycznych, od 100 lat jest liderem w zakresie wspierania innowacyjności w biznesie. W ofercie firmy znajduje się szeroki zakres usług doradczych i informatycznych, oprogramowanie oraz systemy i technologie informatyczne.

źródło: Biuro Prasowe Portal Gazeta.pl
Załączniki:
„Next: magazyn przyszłości” od Gazeta.pl nowe produkty, usługi, technologie - Next.Gazeta.pl to nowy serwis oraz cykl redakcyjny w „Gazecie Wyborczej”, w którym doświadczeni dziennikarze oraz znani eksperci poruszają temat zmian, jakie innowacyjne technologie wprowadzają w codziennym życiu, kulturze, ekonomii czy społeczeństwie. Partnerem projektu Next.Gazeta.pl jest firma IBM.
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy