BIZNES

Możliwość połączenia Salesforce i Doxis4 usprawnia obsługę klienta

Nowa wtyczka „Doxis4 SmartBridge for Salesforce” łączy czołowe rozwiązanie ECM z jednym z najpopularniejszych systemów

Data publikacji: 2019-10-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Możliwość połączenia Salesforce i Doxis4 usprawnia obsługę klienta
Kategoria: BIZNES,

Nowa wtyczka „Doxis4 SmartBridge for Salesforce” łączy czołowe rozwiązanie ECM z jednym z najpopularniejszych systemów CRM.

Możliwość połączenia Salesforce i Doxis4 usprawnia obsługę klienta BIZNES, - Nowa wtyczka „Doxis4 SmartBridge for Salesforce” łączy czołowe rozwiązanie ECM z jednym z najpopularniejszych systemów CRM.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Możliwość połączenia Salesforce i Doxis4 usprawnia obsługę klienta BIZNES, - Nowa wtyczka „Doxis4 SmartBridge for Salesforce” łączy czołowe rozwiązanie ECM z jednym z najpopularniejszych systemów CRM.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  x-kom – podsumowanie 2017 roku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy