Micha� Lorenc – to Interim Country Manager, Vertical Sales Manager Google Polska :) super nazwa ma on dzia�a� i rozwija� dzia� Google w Polsce.
Po rzekomym otwarciu biura Google w Warszawie s�uch o jego dzia�anich zagin�� a tu mamy. Prosz�:
VIII Kongres – Nowe Trendy w Marketingu 2006 – 1 – 2 grudnia 2005, Willa Decjusza – Krak�w – to w moim miescie :) tutaj na Google maps tyle �e brak zdj�c :(
Z programu:
jak motywowa� klienta wykorzystuj�c nowoczesne kana�y komunikacji: mobile marketing, Internet, event marketing, telemarketing
program lojalno�ciowy inaczej
jak zmieniaj� si� zachowania klient�w
marketing wyszukiwarkowy – wizja Google Polska
niekonwencjonalne dotarcie do klienta
efektywne zarz�dzanie informacj�
najlepsze kampanie roku 2005
prawne i podatkowe konsekwencje nowych trend�w w marketingu
Poszed�bym bo to blisko, tylko ta cena…. Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi 2995 PLN + VAT. chyba �e mnie znajomy wpu�ci ;), w ko�cu nie jedn� impreze w decjuszu si� obs�ugiwa�o :)
Chyba �e kto� mi fundnie wej�ci�wk� (jak co� to piszcie na [email protected] )
Micha� Lorenc b�dzie prowadzi�:
MARKETING WYSZUKIWARKOWY
Jako istotny element komunikacji wielokana�owej
Micha� Lorenc (Google Polska)
zmiany w �rodowisku reklamy
jak klienci u�ywaj� wyszukiwarek i jak marketerzy mog� na to wp�ywa�
jak komunikacja off-line kszta�tuje zachowania w sieci
Dzia�ania te maj�ce zach�ci� w�a�cicieli witryn do udzia�u w reklamowych programach sp�ki.
Z�oty sponsorem Google jest tez na VI Kongres – E-MARKETING 2006
:
24 – 25 listopada 2005, Wy�sza Szko�a Humanistyczno-Ekonomiczna – ��d�
tam Micha� Lorenc b�dzie m�wi� o
PROMOCJA W WYSZUKIWARKACH
Jak wykorzysta� Wyszukiwarki Internetowe w kampaniach promocyjnych
Micha� Lorenc (Google Polska)
co to jest search engine marketing (SEM)
dlaczego wyszukiwarki s� wa�nym narz�dziem komunikacji z klientem
mierzenie efekt�w (ROI) – rozliczamy kampanie
„best practices” – jak robi� to najlepsi
cena te� nie ma�a – VI Kongres – E-MARKETING 2006 , 24 – 25 listopada 2005, Wy�sza Szko�a Humanistyczno-Ekonomiczna – ��d�
Informacje ze strony VIII Kongres – Nowe Trendy w Marketingu 2006 –
Micha� Lorenc – Interim Country Manager,
Vertical Sales Manager Google Polska
W bran�y internetowej od 1996 roku. Przez cztery lata pracowa� w America Online, a od ponad dw�ch lat zwi�zany jest z Google.com. Odpowiedzialny za strategie i wsp�prac� z m. in. Expedia, Hilton, Hertz, Bank of America, Kraft. Obecnie odpowiedzialny za wej�cie Google na rynek polski.