SEO Google

Matt Cutts z Google i Jeremy Zawodny

Od jakiego� czasu Micha� za�o�yciel forum PiO prowadzi swojego drugiego bloga :) Po co o tym pisze? Dlatego �e Micha� poruszy� temat sprzeda�y link�w okre�lanych

Od jakiego� czasu Micha� za�o�yciel forum PiO prowadzi swojego drugiego bloga :)
Po co o tym pisze? Dlatego �e Micha� poruszy� temat sprzeda�y link�w okre�lanych jako „pozycjonuj�ce ” w kontek�cie wymiany zda� miedzy Matt Cutts (in�ynier z Google) i Jeremy Zawodny

Micha� pisze cytuj�c Matta:
Matt dalej pr�buje przeforsowa� swoj� tez�, �e linki kupowane powinny zawiera� atrybut rel=”nofollow”, aby wyszukiwarki wiedzia�y, �e te linki s� kupione i nie b�d� zliczane w celach rankingu strony docelowej. U�ywa s�owa wyszukiwarki, ale chodzi o Google, kt�re nie mo�e sobie ostatnio zbyt dobrze poradzi� z jako�ci� wynik�w po Jaggerze. Dlatego wed�ug niego webmasterzy powinni opatrzy� linki sponsorowane odpowiednim opisem i wtedy wyniki w Google b�d� znowu wysokiej jako�ci. Co do tej tezy oczywi�cie trzeba oczywi�cie przyzna� racj� Micha�owi, ale czy Matt nie ma racji pisz�c o nofollow w stosunku do link�w reklamowych ale nie tych pozycjonuj�cych? Oczywi�cie nie chodzi tylko o takie linki, ale umieszczaj�c linki ktore prowadz� do stron porno w�a�ciciel sam siebie skazuje na ban.
Zreszt� poczytajcie sami – blog Micha�a

A to już wiesz?  dziwny mail od google - polski matt cuts?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy