Data publikacji: 05.10.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Samsung w czołówce Najlepszych Globalnych Marek wg Interbrand
Kategoria: technologie, media, marketing, reklama
Po raz pierwszy w historii, w raporcie dotyczącym najlepszych i najbardziej wartościowych marek świata Interbrand, Samsung znalazł się w pierwszej dziesiątce najważniejszych globalnych brandów.
Po raz pierwszy w historii, w raporcie dotyczącym najlepszych i najbardziej wartościowych marek świata Interbrand, Samsung znalazł się w pierwszej dziesiątce najważniejszych globalnych brandów.
1 października firma consultingowa Interbrand ogłosiła swój coroczny , 13. już, raport Top 10 Best Global Brands. Wg tegorocznego zestawienia Interbrand wycenił wartość marki Samsung na 32,9 miliardów dolarów, co w porównaniu z ubiegłym rokiem (17. miejsce i wartość – 23,4 miliardy dolarów) daje koreańskiemu gigantowi 40-procentowy wzrost. Tegoroczne osiągnięcia Samsung Electronics znacznie przewyższają średnią stopę wzrostu Top 100 Global Brands (10procent) oraz średnią branży, która w tym samym okresie odnotowała wzrost na poziomie 16 procent.
„Taka dynamika była możliwa dzięki ustanowieniu jasnej globalnej strategii marki i spójnej komunikacji” – powiedział Suok Shim, Vice President Samsung Electronics.
* Wartość marki Samsung wg raportu Interbrand (miliardy dolarów)
Rok
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
Pozycja
34
25
21
20
20
21
21
19
19
17
9
Wartość Marki
8.3
10.8
12.5
15
16.1
16.8
17.6
17.5
19.4
23.4
32.9
Szczególowy raport Interbrands można znaleźć na stronie www.interbrand.com
źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #media, marketing, reklama