handel nowe produkty usługi

MAKRO wprowadza usługę płatności elektronicznych dla ODIDO

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska wprowadza usługę płatności elektronicznych dla franczyzobiorców sklepów ODIDO. Oferta wyróżnia się korzystną prowizją za płatności kartą i około 20% wyższą marżą na sprzedaży doładowań niż dostępne dla właścicieli sklepów

Data publikacji: 05.04.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MAKRO wprowadza usługę płatności elektronicznych dla ODIDO
Kategoria: nowe produkty, usługi, handel

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska wprowadza usługę płatności elektronicznych dla franczyzobiorców sklepów ODIDO. Oferta wyróżnia się korzystną prowizją za płatności kartą i około 20% wyższą marżą na sprzedaży doładowań niż dostępne dla właścicieli sklepów indywidualnie.

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska wprowadza usługę płatności elektronicznych dla franczyzobiorców sklepów ODIDO. Oferta wyróżnia się korzystną prowizją za płatności kartą i około 20% wyższą marżą na sprzedaży doładowań niż dostępne dla właścicieli sklepów indywidualnie.

Specjalna oferta, przygotowana przez MAKRO dla właścicieli sklepów ODIDO, posiada konkurencyjne stawki za przyjmowanie transakcji kartami płatniczymi – również w walutach obcych – oraz preferencyjne warunki najmu terminala płatniczego bez kosztów instalacyjnych. Dodatkowo, każde rozliczanie płatności kartami zachodzi już w kolejnym dniu roboczym.

Prowizja za płatności kartą jest bardzo atrakcyjna, a marża na sprzedaży doładowań jest na poziomie wyższym o około 20% niż dostępne dla właścicieli sklepów indywidualnie.

Usługa gwarantuje bezpieczeństwo oraz ciągłość biznesu nawet w największym szczycie zakupowym, zapewnia szkolenia dla personelu i opiekę dedykowanego przedstawiciela handlowego.

Płatności elektroniczne ODIDO obsługuje Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService.

źródło: Biuro Prasowe MAKRO Cash & Carry Polska
Załączniki:
MAKRO wprowadza usługę płatności elektronicznych dla ODIDO nowe produkty, usługi, handel - Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska wprowadza usługę płatności elektronicznych dla franczyzobiorców sklepów ODIDO. Oferta wyróżnia się korzystną prowizją za płatności kartą i około 20% wyższą marżą na sprzedaży doładowań niż dostępne dla właścicieli sklepów indywidualnie.
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #handel

A to już wiesz?  Na rynku małych urządzeń AGD najważniejsze są: wygoda, aspekt prozdrowotny i możliwość łączności bezprzewodowej

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy