Data publikacji: 05.10.2015
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lenny Kravitz kontra James Franco w aktorskim zwiastunie Guitar Hero Live
Kategoria: kultura, sztuka, rozrywka, technologie
Guitar Hero LIVE® – James Franco stawia czoła Lenny'emu Kravitzowi w wielkiej rockowej bitiwe w aktorskim zwiastunie „Win The Crowd"
Guitar Hero LIVE® – James Franco stawia czoła Lenny'emu Kravitzowi w wielkiej rockowej bitiwe w aktorskim zwiastunie „Win The Crowd"
Doświadczony reżyser filmów komediowych Jonathan Krisel staje za kamerą nowego spotu
Santa Monica, Kalifornia – 5 października 2015 r. – na kilka tygodni przed długo wyczekiwanym powrotem serii Guitar Hero, Activision Publishing, Inc., spółka całkowicie zależna od Activision Blizzard, Inc. (Nasdaq: ATVI), zaprezentowała nowy, aktorski zwiastun Guitar Hero Live z Jamesem Franco i Lennym Kravitzem. Spot „Win the Crowd”, wyreżyserowany przez Jonathana Krisela (Portlandia, SNL), pokazuje, jak zabawny aktor i legendarny gwiazdor stają do pojedynku o tytuł króla muzycznych festiwali w Guitar Hero Live. W zwiastunie pojawia się utwór Kravitza pt. „Are You Gonna Go My Way”, dostępny również w grze. Pełna, 90-sekundowa wersja klipu, dostępna jest już w Internecie. To początek kampanii z okazji premiery Guitar Hero Live– tytułu, który rozpocznie nową erę w historii gier muzycznych i wprowadzi dwa nowe, ekscytujące sposoby gry: GH Live, podczas którego gracz staje naprzeciwko prawdziwych widzów reagujących na jego popisy, oraz GHTV, pierwszą na świecie grywalną telewizję muzyczną.
„Guitar Hero Live daje ci szansę realizacji marzeń o staniu się gwiazdą rocka i występach przed prawdziwą publicznością, która reaguje na to, jak grasz, dlatego też obserwowanie, jak James Franco i Lenny Kravitz starają się zdobyć jak najwięcej fanów w grze, było niezwykłym przeżyciem” – mówi Tim Ellis, dyrektor ds. marketingu w firmie Activision Publishing, Inc. „Niektóre z najlepszych fragmentów, które pojawiają się w spocie, zostały zaimprowizowane przez Jamesa i Lenny’ego. Widać, że była między nimi chemia i świetnie się bawili. My po prostu daliśmy im wolną rękę”.
Activision powierzyło kierownictwo artystyczne zwiastuna pochodzącej z Los Angeles agencji 72andSunny. Firma zamierza promować powrót serii poprzez szeroko zakrojoną, wielokanałową, globalną kampanię promocyjną, która ruszy już dziś.
Guitar Hero Live zawiera dwa nowe tryby, w tym grę z perspektywy pierwszej osoby, podczas której postać gracza znajdzie się na scenie jako główna gwiazda koncertu. GH Live to krok milowy w kwestii realizmu rozgrywki i niezrównane doświadczenie pozwalające przeżyć prawdziwą mieszankę emocji wiążących się z graniem na żywo. Gracze będą występować w prawdziwym zespole, przed prawdziwymi ludźmi, którzy natychmiast reagują na ich wzloty i upadki. Gra zawiera także GHTV – nowy, rewolucyjny sposób zabawy z Guitar Hero. W ramach tej działającej 24 godziny na dobę telewizji muzycznej gracze będą mieli okazję akompaniować aktualizowanej na bieżąco kolekcji teledysków – od absolutnych nowości po znane hity. GHTV to dynamiczna, stale rozwijająca się platforma będąca niewyczerpanym źródłem odkryć muzycznych, a także pozwalająca odtworzyć atmosferę imprezy we własnym salonie.
Gra Guitar Hero Live będzie dostępna od 23 października w Europie i od 20 października w Ameryce Północnej na systemy rozrywki komputerowej PlayStation®4 i PlayStation®3, uniwersalny system gier i rozrywki Xbox One, system gier i rozrywki Xbox 360 firmy Microsoft, konsolę Wii U™ oraz na urządzenia iOS, w tym na iPada, iPhone’a oraz iPod Touch. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę http://www.guitarhero.com, www.facebook.com/GuitarHero, www.youtube.com/guitarhero lub obserwuj @guitarhero na Twitterze oraz Instagramie.
Oficjalnym dystrybutorem gry Guitar Hero Live w Polsce jest CDP.pl. Zamówienia przedpremierowe składać można na stronie http://bit.ly/1VB9w6I
źródło: Biuro Prasowe Activision
Załączniki:
Hashtagi: #kultura, sztuka, rozrywka #technologie