BIZNES

Konsumenci chętnie zapłacą za lepszą obsługę klienta

Warszawa, 23 lutego 2016 r. - Nowy raport firmy Xerox (NYSE: XRX) pt. „Stan obsługi klienta w 2015 r.” wskazuje, że ponad połowa (54%) konsumentów zapłaciłaby więcej za lepszą obsługę klienta oferowaną przez preferowane

Data publikacji: 2016-02-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsumenci chętnie zapłacą za lepszą obsługę klienta
Kategoria: BIZNES,

Warszawa, 23 lutego 2016 r. – Nowy raport firmy Xerox (NYSE: XRX) pt. „Stan obsługi klienta w 2015 r.” wskazuje, że ponad połowa (54%) konsumentów zapłaciłaby więcej za lepszą obsługę klienta oferowaną przez preferowane marki.

Konsumenci chętnie zapłacą za lepszą obsługę klienta BIZNES, - Warszawa, 23 lutego 2016 r. - Nowy raport firmy Xerox (NYSE: XRX) pt. „Stan obsługi klienta w 2015 r.” wskazuje, że ponad połowa (54%) konsumentów zapłaciłaby więcej za lepszą obsługę klienta oferowaną przez preferowane marki.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Konsumenci chętnie zapłacą za lepszą obsługę klienta BIZNES, - Warszawa, 23 lutego 2016 r. - Nowy raport firmy Xerox (NYSE: XRX) pt. „Stan obsługi klienta w 2015 r.” wskazuje, że ponad połowa (54%) konsumentów zapłaciłaby więcej za lepszą obsługę klienta oferowaną przez preferowane marki.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Prognozy dla rynku telekomunikacyjnego w Polsce. Widać efekt COVID-19 w 2020 r.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy