BIZNES

Konsumenci chcą, aby marki technologiczne odgrywały większą rolę w ich życiu

Warszawa, 19 luty 2015 r. – Nowy raport firmy Xerox „Stan obsługi klienta w 2015 r.” wykazuje, że ponad połowa (51%) konsumentów czuje się komfortowo z koncepcją pojedynczej marki, jako dostawcy wszystkich technologii, środków komunikacji i

Data publikacji: 2016-02-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsumenci chcą, aby marki technologiczne odgrywały większą rolę w ich życiu
Kategoria: BIZNES,

Warszawa, 19 luty 2015 r. – Nowy raport firmy Xerox „Stan obsługi klienta w 2015 r.” wykazuje, że ponad połowa (51%) konsumentów czuje się komfortowo z koncepcją pojedynczej marki, jako dostawcy wszystkich technologii, środków komunikacji i mediów.

Konsumenci chcą, aby marki technologiczne odgrywały większą rolę w ich życiu BIZNES, - Warszawa, 19 luty 2015 r. – Nowy raport firmy Xerox „Stan obsługi klienta w 2015 r.” wykazuje, że ponad połowa (51%) konsumentów czuje się komfortowo z koncepcją pojedynczej marki, jako dostawcy wszystkich technologii, środków komunikacji i mediów.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Konsumenci chcą, aby marki technologiczne odgrywały większą rolę w ich życiu BIZNES, - Warszawa, 19 luty 2015 r. – Nowy raport firmy Xerox „Stan obsługi klienta w 2015 r.” wykazuje, że ponad połowa (51%) konsumentów czuje się komfortowo z koncepcją pojedynczej marki, jako dostawcy wszystkich technologii, środków komunikacji i mediów.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Firmy sektora MSP mogą bezpłatnie wypróbować system Business Intelligence

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy