BIZNES IT i technologie

Kampanie Bluerank po raz kolejny nominowane w międzynarodowym konkursie!

Kampanie Bluerank po raz kolejny nominowane w międzynarodowym konkursie!
Bluerank, jako jedyna agencja SEM z całego świata, otrzymała 2 nominacje w konkursie SEMPO Global Awards. Jury doceniło kampanie, które przeprowadziliśmy w zeszłym roku dla serwisów Sportowysklep.pl oraz DOZ.pl. Ostateczne wyniki poznamy 10 marca w trakcie Forum w San

Data publikacji: 2016-02-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampanie Bluerank po raz kolejny nominowane w międzynarodowym konkursie!
Kategoria: BIZNES, IT i technologie

Bluerank, jako jedyna agencja SEM z całego świata, otrzymała 2 nominacje w konkursie SEMPO Global Awards. Jury doceniło kampanie, które przeprowadziliśmy w zeszłym roku dla serwisów Sportowysklep.pl oraz DOZ.pl. Ostateczne wyniki poznamy 10 marca w trakcie Forum w San Diego.

Kampanie Bluerank po raz kolejny nominowane w międzynarodowym konkursie! BIZNES, IT i technologie - Bluerank, jako jedyna agencja SEM z całego świata, otrzymała 2 nominacje w konkursie SEMPO Global Awards. Jury doceniło kampanie, które przeprowadziliśmy w zeszłym roku dla serwisów Sportowysklep.pl oraz DOZ.pl. Ostateczne wyniki poznamy 10 marca w trakcie Forum w San Diego.

W każdej kategorii nominowane zostały jedynie 3 kampanie z całego świata, które wykazały świeże spojrzenie, przyniosły ponadprzeciętne efekty oraz realizowały działania z wykorzystaniem najlepszych praktyk w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Pełną listę finalistów można zobaczyć tutaj: http://www.sempo.org/?page=awards2016_finalists. 

– Nominacje w konkursie SEMPO to dla nas wielkie wyróżnienie, z którego jesteśmy bardzo dumni. Tym bardziej cieszy, że nasze projekty są w stanie tak skutecznie rywalizować na arenie międzynarodowej – mówi Tomasz Sąsiadek, Client Service Director w Bluerank. 

Bluerank otrzymał nominacje w następujących dwóch kategoriach: 

Najlepsza Kampania Paid Search przeprowadzona dlaSportowysklep.pl – "How to run an effective Christmas Sale Campaign";
Najlepsza Kampania SEO przeprowadzona dla DOZ.pl – "How to become an absolute online pharmacy leader with relevant organic traffic".

Sportowysklep.pl to jeden z największych resellerów m.in. takich marek jak Adidas, Nike i Reebok w Polsce, z którym Bluerank współpracuje od 2012 roku. Do konkursu SEMPO zakwalifikowała się kampania z grudnia 2015 roku, kiedy to agencja przeprowadziła bardzo skuteczne działania Paid Search, dotyczące świątecznej wyprzedaży. Jury doceniło efektywność działań w gorącym okresie przedświątecznych wyprzedaży, wzmożonego zainteresowania asortymentem sklepu, ale i intensywnych działań konkurencji. 

Współpraca Bluerank z DOZ.pl to już 7 lat wspólnej historii. Konsekwentnie realizowane działania SEO, przyczyniły się do tego, że DOZ to obecnie niekwestionowany lider w swojej kategorii. Na uwagę zasługuje fakt, że wcześniejsze działania Bluerank dla tego klienta były już 3 razy z rzędu nominowane w innym prestiżowym międzynarodowym konkursie European Search Awards. 

A to już wiesz?  ControlPad, czyli pierwsza klawiatura analogowa od Cooler Mastera

Laureatów konkursu SEMPO Global Awards poznamy 10 marca podczas Forum w San Diego. Bluerank będzie tam reprezentować Tomasz Sąsiadek, Client Service Director. Liczymy, że wróci z dwoma statuetkami! 

***

SEMPO (Search Engine Marketing Professional Organization) to międzynarodowa organizacja branżowa zrzeszająca liderów branży zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych. Celem powstania organizacji jest monitorowanie rynku SEM, prowadzenie badań, projektów oraz seminariów pozwalających na wymianę doświadczeń i zwiększanie świadomości odnośnie roli marketingu internetowego, podczas prowadzenia efektywnej działalności biznesowej. Bluerank należy do tej organizacji już od 2007 roku. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kampanie Bluerank po raz kolejny nominowane w międzynarodowym konkursie! BIZNES, IT i technologie - Bluerank, jako jedyna agencja SEM z całego świata, otrzymała 2 nominacje w konkursie SEMPO Global Awards. Jury doceniło kampanie, które przeprowadziliśmy w zeszłym roku dla serwisów Sportowysklep.pl oraz DOZ.pl. Ostateczne wyniki poznamy 10 marca w trakcie Forum w San Diego.
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy