nowe produkty Technologie usługi

Kampania wrześniowa Squla.pl

We wrześniu platforma edukacyjna Squla rozpoczyna kampanię ATL wspieraną intensywnymi działaniami PR. Spoty reklamowe pojawią się w telewizyjnych kanałach tematycznych, a do 7.500 szkół podstawowych trafią materiały informacyjne umożliwiające nauczycielom bezpłatny dostęp do innowacyjnej platformy

Data publikacji: 04.09.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania wrześniowa Squla.pl
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

We wrześniu platforma edukacyjna Squla rozpoczyna kampanię ATL wspieraną intensywnymi działaniami PR. Spoty reklamowe pojawią się w telewizyjnych kanałach tematycznych, a do 7.500 szkół podstawowych trafią materiały informacyjne umożliwiające nauczycielom bezpłatny dostęp do innowacyjnej platformy edukacyjnej.

We wrześniu platforma edukacyjna Squla rozpoczyna kampanię ATL wspieraną intensywnymi działaniami PR. Spoty reklamowe pojawią się w telewizyjnych kanałach tematycznych, a do 7.500 szkół podstawowych trafią materiały informacyjne umożliwiające nauczycielom bezpłatny dostęp do innowacyjnej platformy edukacyjnej.

Zaplanowana na wrzesień kampania ATL emitowana będzie w kanałach Polsat, TVN, TVP ABC oraz w licznych kanałach tematycznych, np: TVN Style, 4 Fun TV, TLC, HGTV, Kuchnia+.

Emisja spotów 30” i 15”” rozpocznie się 10 września i zakończy 22 października. Za realizację odpowiada firma The Oddshop B.V., a autorem kreacji jest holenderski reżyser Rene Nuijens – zdobywca nagród w konkursach takich jak Walthamstow International Film Festival czy MIAMI INDEPENDENT FILM FESTIVAL. W swojej karierze zrealizował spoty między innymi dla firm: Unesco, Philips, Samsung i wielu innych.

Organizatorzy zakładają skuteczne dotarcie do rodziców z miast powyżej 50 000 mieszkańców. Intensyfikacja komunikacji nastąpi także w prasie, między innymi w głównych tytułach wydawnictwa Polska Press, a także poprzez działania realizowane wspólnie z blogosferą. Za realizację działań PR odpowiada agencja Synertime, a za zakup mediów Dom Mediowy Carat Polska.

11 września  do  wysyłkę naszych materiałów informacyjnych do ponad 7.500 szkół podstawowych w całej Polsce. W naszym przypadku direct marketing gwarantuje skuteczność – w ten sposób co roku pozyskujemy do współpracy coraz to nowe placówki oświatowe, udostępniając im w zamian bezpłatny dostęp do naszego produktu – mówi Małgorzata Munzer, Growth Marketing Manager Poland. – Uważamy, że nauczyciele jako praktycy są w stanie najlepiej ocenić przydatność naszych quizów i jakość merytoryczną zawartych w nich treści. Bardzo nas cieszy, że polecają nasz produkt rodzicom. To najlepsza metoda promocji.

A to już wiesz?  SMX-F70 - pierwsza w historii kamera SD z matrycą CMOS

 

Obrana strategia promocji owocuje utrzymującym się wzrostem liczby użytkowników platformy – powstały w Holandii start up zwiększa swoje wpływy w Polsce i Francji, a liczba zarejestrowanych użytkowników wynosi już ponad 125.000.  W nadchodzących miesiącach firma planuje rozszerzyć działalność o kraje takie jak Włochy, Niemcy czy Hiszpania.

źródło: Biuro Prasowe Squla
Załączniki:
Kampania wrześniowa Squla.pl nowe produkty, usługi, technologie - We wrześniu platforma edukacyjna Squla rozpoczyna kampanię ATL wspieraną intensywnymi działaniami PR. Spoty reklamowe pojawią się w telewizyjnych kanałach tematycznych, a do 7.500 szkół podstawowych trafią materiały informacyjne umożliwiające nauczycielom bezpłatny dostęp do innowacyjnej platformy edukacyjnej.
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy