Data publikacji: 2017-10-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: iRobot marka nr 1 na świecie
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Euromonitor International przeprowadził analizę rynku robotów odkurzających w skali globalnej. Wyniki wykazały, że najczęściej wybieraną marką w tej kategorii jest iRobot.

Instytut badawczy Euromonitor International przeprowadził analizę rynku robotów odkurzających w skali globalnej. Uzyskane wyniki wykazały, że najczęściej wybieraną marką w tej kategorii produktowej jest iRobot. Tym samym firma została uhonorowana odznaczeniem „Marka nr 1 na świecie w sprzedaży robotów odkurzających”.
iRobot Corporation jest światowym pionierem i liderem w dziedzinie domowej robotyki. W 2002 roku ta amerykańska firma wprowadziła na rynek pierwszego robota odkurzającego – Roomba. W ciągu 15 lat produkty marki iRobot znacząco się rozwinęły, stając się wyznacznikiem trendów i jakości w robotyce domowej. Roboty odkurzające stały się bardziej dostępne i popularne na całym świecie. Od momentu wprowadzenia robotów sprzątających, firma sprzedała ponad 20 milionów tych urządzeń, z czego już 200 tysięcy znalazło nabywców w Polsce.
Według najnowszych badań Euromonitor International – iRobot jest światowym liderem w sprzedaży robotów odkurzających. W wyniku przeprowadzonej analizy iRobot otrzymał odznaczanie „Marka nr 1 na świecie w sprzedaży robotów odkurzających”, na podstawie danych wielkości sprzedaży z 2016 r. To odznaczenie jest potwierdzeniem, że marka iRobot cieszy się największym zaufaniem wśród klientów na całym świecie. Udziały firmy na wszystkich rynkach w segmencie powyżej 200 USD przekraczają 60%, a w Polsce wartościowy udział marki iRobot w sprzedaży robotów odkurzających przekracza 80%.
Euromonitor International
Euromonitor International jest instytucją badawczą o zasięgu globalnym. Dostarcza strategicznych badań na temat poszczególnych gałęzi gospodarki, przedsiębiorstw, rynków i konsumentów na całym świecie. Dzięki 40-letniemu doświadczeniu na rynkach rozwiniętych i wschodzących, metoda badawcza Euromonitor International opiera się na unikalnej kombinacji specjalistycznej wiedzy branżowej i ekspertyz badawczych w poszczególnych krajach.
Wszechstronny, międzynarodowy zasięg i doskonałe rozeznanie na rynku dóbr konsumpcyjnych, B2B i branżach usługowych sprawiają, że badania Euromonitor International są bardzo przydatnym zasobem zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Kompleksowe dane Euromonitor International są wykorzystywane przez firmy ze 106 krajów świata.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie