Data publikacji: 2014-11-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Intuicyjna konsola 2.0 dla sklepów detalicznych w technologii Supersam
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Technologia Supersam.pl, dedykowana sklepom detalicznym branży FMCG, w prosty i wygodny sposób umożliwia prowadzenie sklepu online. Intuicyjna konsola 2.0 to nowoczesne narzędzie e-commerce, które sprawia, że prowadzenie sprzedaży w internecie jest banalnie proste.
Supersam.pl to nowoczesna technologia e-commerce, która umożliwia tradycyjnym detalistom, rozpoczynającym przygodę z dystrybucją w sieci, przeniesienie oferty tradycyjnej półki sklepowej online. To innowacyjne rozwiązanie pozwala im w ciągu zaledwie 24 godzin rozpocząć pozyskiwanie zamówień od internautów w modelu zakupów click & collect. Koncept to również galeria handlowa, zrzeszająca sklepy detaliczne (spożywcze, drogerie, apteki) branży FMCG w wirtualnej przestrzeni, dzięki czemu robienie zakupów jest przyjemne i pozwala zaoszczędzić cenny czas. Platforma, oprócz oferty sklepów po sąsiedzku, oferuje konsumentom inspiracje zakupowe na różne okazje. Gotowe, estetycznie wyeksponowane zestawy zachęcają internautów do zakupów.
Intuicyjny panel sprzedawcy to wygodne narzędzie, umożliwiające samodzielną nawigację e-sklepu. Jedną z najbardziej innowacyjnych funkcji konsoli 2.0 jest możliwość tworzenia nowości (wyświetlanych z sygnaturą ”N”) oraz przecen (wyświetlanych z sygnaturą „%” oraz zmienioną ceną) online. Sklep bez trudu może także wprowadzać do systemu zestawy promocyjne (np. kup 1 produkt, drugi otrzymasz gratis/30% taniej), a także wielopaki. Dodatkowo połączenie z systemem magazynowo-kasowym, umożliwia podgląd asortymentu dostępnego w e-sklepie, a stany magazynowe wraz z cenami są aktualizowane automatycznie. Dostępna w panelu funkcja kalendarza, oprócz edycji godzin otwarcia i terminów dostaw umożliwia również swobodne zarządzanie zamówieniami spływającymi od internautów, monitorowanie ich przebiegu, a także wydruk zamówień do realizacji. Możliwe jest także określenie minimalnego czasu realizacji zamówienia, czy ustalenie maksymalnej ilość zamówień możliwych do realizacji w ciągu 1 godziny. W konsoli 2.0 istnieje również opcja bezpośredniego kontaktu z konsumentem poprzez adres e-maili i sms.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie