Gryz� sie CR Media i Interia. A jak nie wiadomo o co to chodzi o pieni�dze- o udzia� w torcie reklamowym rynku internetowego.
Prezes krakowskiego portalu Interia.pl Jacek Pas�awski zestawi� na konferencji prasowej szacunki i prognozy na ten temat autorstwa CR Media Consulting – b�d�ce najcz�ciej przywo�ywanym w mediach �r�d�em informacji na ten temat – z danymi o przychodach reklamowych swojej sp�ki (ponad 9 mln z� po trzech kwarta�ach).
Z jego analiz wynika�o, �e CR Media zani�a udzia� Interii w reklamowym torcie blisko dwukrotnie – w prognozach na ten rok daje jej 6,5 proc. udzia�, podczas gdy wed�ug Interii jest to 11,6 proc. Niedoszacowanie to przek�ada si� na ponad 6 mln z� wp�yw�w Interii z reklamy, nieuwzgl�dnianych przez CR Media Consulting – poda�a „Gazeta Wyborcza”.
I prosz� co zrobi� z konkurencj� kt�ra kt�ra Ci przeszkadza? – najlepiej udowowodni� �e wszyscy k�ami� a my jeste�my �onio�y i tak teraz zabawia si� Interia
Za WM