Data publikacji: 16.06.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GetResponse utworzył dział Edukacji i Optymalizacji
Kategoria: internet, technologie
Zwiększanie konwersji i zaangażowania odbiorców, dzielenie się wiedzą oraz opracowywanie długofalowej strategii klientów – to tylko niektóre z zadań nowo utworzonego działu Edukacji i Optymalizacji w GetResponse, na czele którego stanął Maciej Ossowski, ekspert w dziedzinie email marketingu i Education Manager w GetResponse.
Zwiększanie konwersji i zaangażowania odbiorców, dzielenie się wiedzą oraz opracowywanie długofalowej strategii klientów – to tylko niektóre z zadań nowo utworzonego działu Edukacji i Optymalizacji w GetResponse, na czele którego stanął Maciej Ossowski, ekspert w dziedzinie email marketingu i Education Manager w GetResponse.
GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, utworzył dział Edukacji i Optymalizacji, który będzie wdrażać innowacyjne na polskim rynku podejście do email marketingu. Jego głównym celem jest przede wszystkim zwiększenie konwersji z działań email marketingowych prowadzonych przez klientów GetResponse.
Do zadań działu Edukacji i Optymalizacji należy zaplanowanie oraz realizacja kampanii klienta od początku do końca. Eksperci z GetResponse będą zaczynać współpracę od szczegółowego audytu działań email marketingowych klienta, a następnie pracować nad długofalową strategią oraz zapewniać okresowe raportowanie z analizą i interpretacją wyników. Współpraca będzie polegać na realizacji założonych wcześniej celów jak wzrost otworzonych wiadomości, zaangażowania odbiorców czy zysków płynących z email marketingu.
Działem Edukacji i Optymalizacji pokieruje Maciej Ossowski, który objął właśnie stanowisko Education Managera w GetResponse. Maciej jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest redaktorem naczelnym bloga EmailMarketing.pl oraz publicystą wiodących blogów email marketingowych: Deliverability.com czy EmailExpert.org. Aktywnie działa w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych: MAAWG, EEC, ESPC czy IAB Polska. W GetResponse jest odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami na rynku polskim i amerykańskim.
źródło: Biuro Prasowe Implix Sp. z o.o.
Załączniki:
Hashtagi: #internet #technologie