Data publikacji: 11.06.2014
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #GETITDOWNONPAPER – weź kartkę i naszkicuj swój pomysł na dom przyszłości
Kategoria: technologie, media, marketing, reklama
Firma Sharp Europe ogłasza drugą edycję konkursu na innowacyjny projekt – zwycięzca otrzyma płatne stypendium w Sharp Laboratories of Europe.
Firma Sharp Europe ogłasza drugą edycję konkursu na innowacyjny projekt – zwycięzca otrzyma płatne stypendium w Sharp Laboratories of Europe.
Firma Sharp Europe ogłosiła dziś rozpoczęcie drugiej edycji konkursu, który da europejskim studentom szansę wygrania tego lata płatnego stypendium Research and Development Centre, Sharp Laboratories of Europe w Oksfordzie. Stypendium daje zwycięzcy niepowtarzalną szansę pracy nad opracowaniem własnego projektu, który być może wejdzie do użytku.
Żeby wziąć udział w konkursie studenci muszą naszkicować swój pomysł na dom przyszłości. Może to być scentralizowane i zautomatyzowane sterowanie wszystkimi urządzeniami, głosowa nawigacja oświetlenia albo coś, co pomoże zwiększyć wydajność energetyczną domu.
Następnie należy wykonać zdjęcie szkicu i udostępnić je na Twiterze z hashtagiem #GetItDownOnPaper. Konkurs rozpoczyna się 16 czerwca i będzie trwał do 25 lipca 2014. Jest on otwarty dla wszystkich studentów uczelni wyższych w całej Europie oraz dla niedawnych absolwentów. Więcej informacji można znaleźć na blogu: www.HumansInvent.com.
Ian Thompson, Dyrektor Sharp Laboratories, mówi: – To wyjątkowa okazja dla wszystkich pasjonujących się nauką i technologią, by spędzić miesiąc w wiodącym laboratorium. Zwycięzca będzie miał możliwość stworzenia prototypu swojego projektu, który być może w przyszłości zostanie wprowadzony do produkcji.
Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2013 roku. Zwycięzcą została Siobhan Andrews – autorka Chop-Syc – interaktywnej deski do krojenia, która idealnie połączyła doświadczenie firmy Sharp w technologii LCD i rozwiązaniach AGD.
Thompson dodaje – Ubiegłoroczny konkurs okazał się wielkim sukcesem. Nagrodzony projekt spotkał się z zainteresowaniem mediów na całym świecie. Mamy nadzieję, że tegoroczna edycja pozwoli nam poznać jeszcze bardziej innowacyjne pomysły, które wpłyną na kształt domu przyszłości. Życzymy wszystkim uczestnikom powodzenia i czekamy na ich pomysły.
Każdego dnia naukowcy w Sharp Laboratories pracują nad nowymi pomysłami i technologiami, które mogłyby korzystnie wpłynąć na życie. Laboratorium jest odpowiedzialne za takie innowacje jak mobilne systemy LCD, inteligentne karty chip, system DualView, laboratorium na dłoni oraz wiele innych, które przesuwają granice przyszłości i czynią nasze życie bardziej inteligentnym.
Paul Molyneux, CEO Sharp Europe mówi – Jeśli chodzi o innowacyjne produkty i wynajdywanie nowych technologii, dokonania Sharp Laboratories of Europe są imponujące, ale należy pamiętać, że w centrum naszych zainteresowań jest przede wszystkim człowiek, dlatego wspieranie kolejnych pokoleń jest dla nas kluczowe. Szukamy osób pełnych entuzjazmu, oryginalności i autentycznej ciekawości. Powodzenia! Pamiętajcie: #GetItDownOnPaper.
Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu, www.HumansInvent.com, 1 sierpnia 2014, a trwające miesiąc stypendium rozpocznie się 18 sierpnia 2014.
Warunki konkursu #GetItDownOnPaper:
I. Konkurs jest otwarty wyłącznie dla studentów uczelni wyższych w Europie oraz niedawnych absolwentów, posiadających formalną możliwość podjęcia pracy na terenie Wielkiej Brytanii. Obejmuje to studentów studiów pierwszego, drugiego i trzeciego stopnia, absolwentów, którzy ukończyli studnia w ciągu ostatniego roku oraz studentów zaocznych.
II. W ramach miesięcznego stypendium firma Sharp Europe opłaci pobyt i przejazd oraz stypendium w wysokości 1.250 funtów brytyjskich.
III. Stypendium odbędzie się od 18 sierpnia do 12 września 2014 roku
IV. Stypendium nie gwarantuje pracy w Sharp Laboratories of Europe. Stypendium zostanie wypłacone, ale nie prowadzi do żadnych zobowiązań Sharp Laboratories w przyszłości.
V. Prace nadesłane spoza Europy nie zostaną przyjęte do konkursu.
VI. Wszelkie pytania prosimy kierować do [email protected]
źródło: Biuro Prasowe Sharp
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #media, marketing, reklama