Data publikacji: 2020-04-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eventory wspiera relacje biznesowe podczas pandemii
Kategoria: BIZNES, IT i technologie
Rozwiązania polskiego Eventory, zintegrowane m.in. z Zoomem, upraszczają procesy organizacji, prowadzenia, monitorowania i mierzenia spotkań. Korzystają z nich największe firmy w Polsce – organizator wydarzenia online z Eventory ma pełną kontrolę nad przebiegiem spotkania.
Rozwiązania polskiego Eventory, zintegrowane m.in. z Zoomem, upraszczają procesy organizacji, prowadzenia, monitorowania i mierzenia spotkań.
Korzystają z nich największe firmy w Polsce – organizator wydarzenia online z Eventory ma pełną kontrolę nad przebiegiem spotkania i paletę narzędzi komunikacyjnych, potrzebnych do współpracy ze swoimi gośćmi przed, w trakcie i po evencie.
Rokrocznie 24 proc. budżetów marketingowych jest alokowana w organizację eventów (dane Forrester Research).
Event marketing to jedno z narzędzi komunikacji marketingowej, opierające się na relacjach. Kalkulacja jest prosta: dzięki kontaktowi z klientem/pracownikiem firma ma szansę zbudować z nimi trwałe więzi, co wydatnie przekłada się na jej wynik finansowy. Efektywne eventy czy wewnętrzne spotkania to mniejsza rotacja w zespole, dopięte umowy czy projekty realizowane w terminie. Tylko jak to zrobić w dobie pandemii, gdy pracownicy wykonują swoje działania zdalnie? Krakowskie Eventory, odpowiada na potrzeby rynku i dostarcza technologię (zintegrowaną m.in. z aplikacją Zoom) do skutecznej organizacji, przeprowadzenia, monitorowania oraz mierzenia spotkań, także tych online.
– Eventory to platforma do zarządzania, ujednolicania, usprawniania, upraszczania procesów związanych z eventami offline i online. Zmniejsza tym samym ich koszty; pomaga zwiększyć poziom zaangażowania uczestników; ułatwia nawiązywanie relacji – wylicza Andrzej Targosz, założyciel i prezes Eventory, dodając, że „event online” to każde spotkanie w internecie, np. zebranie zespołu z liderem, rozmowa z klientem, walne zgromadzenie akcjonariuszy czy konferencja.
Nowa rzeczywistość – wirtualna rzeczywistość
Nowe realia pracy zdalnej zaskoczyły niejednego pracodawcę. Komunikacja nie tylko z pracownikami, ale również klientami przeniosła się do wirtualnej rzeczywistości, a to wiąże się z wieloma wyzwaniami – chaos przy dołączaniu do telekonferencji kolejnych uczestników (zwłaszcza spóźnionych), zakłócenia na łączach internetowych, brak pewności, czy uczestnicy rzeczywiście aktywnie w spotkaniu uczestniczą (a nie robią w tym czasie czegoś innego), utrzymanie ich zaangażowania na wysokim poziomie (znacznie łatwiej się „wyłączyć” ze spotkania zdalnego, niż kiedy wszyscy znajdują się w bliskiej odległości od siebie). Eventory wspiera organizatorów w tych obszarach, daje poczucie bezpieczeństwa osobie zarządzającej wydarzeniem i pomaga rozstrzygnąć istotną kwestię – czy został osiągnięty cel.
Dzięki Eventory organizator wydarzenia ma nie tylko większą kontrolę nad przebiegiem samego spotkania, ale również większe możliwości komunikacyjne ze swoimi „gośćmi” przed, w trakcie i po evencie. Jak to się przekłada np. na obecne realia w czasie pandemii? Dzięki platformie firmy, korzystające z Eventory, regularnie spotykają się ze swoimi pracownikami/klientami online. Możliwość stworzenia agendy usprawnia przebieg spotkania, opcja wpisywania pytań w sekcji „Q&A” w czasie wypowiedzi współuczestników, chroni przed odbieganiem od głównego wątku. A to dopiero początek. Dzięki Eventory przeprowadzenie głosowania online (np. tajnego) na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy przestaje być problemem. – Każde z naszych rozwiązań dostosowujemy pod potrzeby klienta: inne potrzeby ma korporacja, inne bank, a jeszcze inne duża konferencja – mówi Andrzej Targosz.
Dobre relacje, dobry biznes
– Podczas pandemii zmieniły się tylko miejsca spotkań – z sali konferencyjnej przenieśliśmy się do „pokoju” online. Pozostałe potrzeby i cele eventów są nadal aktualne. Wciąż koniecznym jest zadbanie o zaangażowanie uczestników, danie im przestrzeni do zadawania pytań (umożliwienie komunikacji dwukierunkowej), zebranie feedbacku. Efektywne angażowanie uczestników i utrzymanie z nimi stałej komunikacji – to powinien być teraz cel każdej firmy – komentuje przeniesienie spotkań offline do online Andrzej Targosz.
– Regularnie „spotykamy” się ze swoimi klientami online, umożliwiając im wsparcie techniczne dot. korzystania z nowych możliwości implementowanych na platformie i aplikacji – dodaje prezes Eventory, firmy tworzącej także webinaria, na których podpowiada uczestnikom: jak usprawnić komunikację w firmie. Eventory pomaga wdrażać odpowiednie scenariusze działań, aby zachować ciągłość komunikacji i aktywności, do których uczestnicy (w szczególności w firmach) są przyzwyczajeni.
Rynek eventów
Na podstawie badań Forrester Research z 2018 r. aż 24 proc. budżetów marketingowych jest alokowana w eventy. Dodatkowo wydarzenia wykorzystuje się m.in. w employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz sprzedaży. Według Międzynarodowego Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów polski rynek spotkań wzrósł o 11 proc. a liczba firm organizujących 20 lub więcej imprez rocznie wzrosła w ostatnim roku aż o 17 proc. Szacuje się, że w Polsce sektor MICE powiększa PKB o ponad 1 proc. rocznie. Jak wynika z najnowszych badań Mazovia Events Impact, przeprowadzonych w 2019 r., w samym tylko województwie mazowieckim branża tworzy 27 tys. miejsc pracy.
Komunikacja/relacje online
Z raportu McKinsey wynika, że Polacy korzystający z internetu spędzają w nim łącznie 11 godzin dziennie na różnych urządzeniach. 75% czasu użytkownicy poświęcają jedynie kilku aplikacjom, głównie z kategorii komunikatory i media społecznościowe, (Źródło: Statista, 2018). Każdego miesiąca w aplikacji Messenger ludzie i firmy wymieniają się 20 miliardami wiadomości. (Źródło: Facebook, 2019). 65% twórców eventów jest zadowolonych z wydajności e-maili, chociaż 69% przyznaje, że coraz trudniej jest uzyskać wyniki z marketingu e-mailowego.
___________________________________________________________________________________________________
Eventory – krakowska spółka technologiczna; twórca unikalnej platformy wspierającej event marketing, dopasowująca się do potrzeb klientów. Narzędzia Eventory optymalizują organizację eventów w korporacjach oraz pomagają firmom osiągać cele biznesowe. Członkowie zespołu Eventory od ponad dekady wspierają największe wydarzenia w Polsce. To idealne rozwiązanie dla wszystkich, pragnących poprawić komunikację wewnętrzną firmy oraz poziom zaangażowania pracowników w jej działalność. Platforma Eventory integruje się z popularnymi rozwiązaniami, np.: Salesforce, Hubspot, Microsoft, umożliwia analitykę 360, mierzy ROI.
Spółka przygotowuje raport „Event marketing w Polsce 2019”.
Więcej na www.eventory.cc
Event marketing – może być definiowany jako forma komunikacji z określoną grupą odbiorców z wykorzystaniem wydarzeń, jak i zarządzanie marketingowe zestawem produktów (usług) zaangażowanych w realizację wydarzenia. Jedno z narzędzi komunikacji marketingowej, polegające na wykorzystaniu różnego rodzaju wydarzeń („eventów”) do realizacji celów przedsiębiorstwa. Event marketing, w odróżnieniu od innych form komunikacji z konsumentami, bazuje głównie na kontakcie bezpośrednim z marką. Eventy są też pretekstem do pozyskania uwagi mediów, przez co mogą stanowić alternatywę dla klasycznych form reklamy. Eventy marketingowe mogą być kierowane także do pracowników organizacji, przez co można je klasyfikować jako instrumenty komunikacji wewnętrznej. (Hasło „event marketing” w angielskiej wersji językowej Wikipedii zostało stworzone przez zespół Eventory).
___________________________________________________________________________________________________
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #IT i technologie